Sitter ett Vostok 2403 i, något gammalt och beprövat antar jag?Vågar inte visa frugan dessa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sitter ett Vostok 2403 i, något gammalt och beprövat antar jag?Vågar inte visa frugan dessa
Dessvärre är det kanske så. Men Ukraina ligger honom nog varmast om hjärtat. Sevastopol är bra men inte nog i den regionen. Vill inte Turkiet vara med i Nato sedan så har han fri lejd till medelhavet, och bara lite halvmotigt fram till Suezkanalen och kan börja irritera folk på allvar.Det kommer
Du får mjölk några spann till innan du presenterar demVågar inte visa frugan dessa
Börjar "sina" i mjölkkassanDu får mjölk några spann till innan du presenterar dem
Det är ett 2409 verk som är modifierat med flyttad sekundSitter ett Vostok 2403 i, något gammalt och beprövat antar jag?
Börjar "sina" i mjölkkassan
Blått och silver. Blir alltid bra!!! Och ovanlig tavla! Du inser att jag kommer att göra en likadan va???Kör vidare på denna! Kronograftisdag!!!
Ibland får man intrycket att du har skruvat sönder ett verk eller två. Ibland alltså.Det är ett 2409 verk som är modifierat med flyttad sekund
Man känner igen det på avsaknad stödplåt för sekundaxeln i centrum och ett V stansat på bryggan.
Jag har nog nördat lite för mycket Vostok under årenslopp för att det ses riktigt friskt kanskeIbland får man intrycket att du har skruvat sönder ett verk eller två. Ibland alltså.
Blått och silver. Blir alltid bra!!! Och ovanlig tavla! Du inser att jag kommer att göra en likadan va???
Nej jag kan inte påminna mig om att jag har sett den när jag tänker efter. Men nu vet jag ju vad jag skall leta efterHehe, ville ha något unikt. Tror inte det är jättelätt och hitta samma tavla!
Riktigt fin min 3133 hälsarKör vidare på denna! Kronograftisdag!!!
Close but no cigar...Hehe, ville ha något unikt. Tror inte det är jättelätt och hitta samma tavla!
Trodde först det stod "bonnjäveln"Var det någon som sa Miyota?
Sitter o skruvar i pappas gamla klocka, bomjäveln vill inte gå in!!! Har bytt urverk.
Nej, nästa gång blir det o skruva ryskt istället!
Jo det skall gudarna veta att en del bönder är lite svåra!Trodde först det stod "bonnjäveln"
Close but no cigar...
Jo 37:an (Bra namn. Lika bra som 75:an. Nästan.) är ju rent flyghistoriskt en intressant skapelse som kräver ett eget kapitel. Mycket intressant konstruktion!!!Hade funderat på någon liknande först, med S-37 är ju lite mer udda än Mig-31
Heter den inte su-47 när vingarna är vända?Hade funderat på någon liknande först, med S-37 är ju lite mer udda än Mig-31
Både och vad jag har förstått? Var väl något namnbyte eller så?Heter den inte su-47 när vingarna är vända?
Heter den inte su-47 när vingarna är vända?
MIG och Komandirski på samma tavla??? Kränkt. Igen.
Både och vad jag har förstått? Var väl något namnbyte eller så?
Varför kränkt?MIG och Komandirski på samma tavla??? Kränkt. Igen.
Det är nog bara jag som inte har Komandirski associerat till pilotur. Tänker med Ocean, Sturmanskie, Poljot, Sekonda etc.Varför kränkt?
Blått och silver. Blir alltid bra!!! Och ovanlig tavla! Du inser att jag kommer att göra en likadan va???
Inte alls tokig!
Ja, faktiskt lite såMiyota ahh osexigt
Kul, skruvhål mm för stödplåten finns ju fortfarande kvar. Vostok återanvänder verkligen delar så mycket de kan.Det är ett 2409 verk som är modifierat med flyttad sekund
Man känner igen det på avsaknad stödplåt för sekundaxeln i centrum och ett V stansat på bryggan.