Skillnad på 3133 där går de faktiskt undan
Hur gör man för en 3133a? Har inte ens försökt ännu på min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skillnad på 3133 där går de faktiskt undan
Är det inte lika som på Vostok att man plockar bort visare och urtavla och ställer datumhjulet med en tandpetare alltså??Hur gör man för en 3133a? Har inte ens försökt ännu på min
Backa till 11 fram till 12 backa 11 fram till 12 osvHur gör man för en 3133a? Har inte ens försökt ännu på min
Det där va lite roligt! Dock vet i fanken om det är en skada eller rök??Har hela tiden trott den är rök från stridsvagnen. Men det är väl en skada?
Själv gissar jag på att någon Borislav ristat in röken under produktionen.Det där va lite roligt! Dock vet i fanken om det är en skada eller rök??
Den där urtavlan finns ju i lite olika utföranden både som civil och zakaz plus att dom finns med en eller två "lumepluppar" kl 12.
Är det en skada är det jäkligt "rätt ställe" den har hamnat på så jag lutar åt rök. men som sagt jag vet inte?? Kul att du såg det där.. Något nytt att utforska
Bifogar bild på zakaz med två lume punkter:
Coolt med rök, sätter ju liksom prägel på just de där exemplaretSjälv gissar jag på att någon Borislav ristat in röken under produktionen.
Bara synd att det inte är en Rolex.Coolt med rök, sätter ju liksom prägel på just de där exemplaret
En 900!! Kan vi få lite bilder på baksidan av boetten??Dagens ryss – Vostok amphibia
Visst här kommer denEn 900!! Kan vi få lite bilder på baksidan av boetten??
Visst är det 22mm lugg bredd på den??
Haha!2 korslagda Bofors kanoner=Karlskoga!Den här urtavlan va ball!
Har sett en liknande förr med vit urtavla som gick i blått och gult med de tre stjärnorna fast med ett ankare istället för korslagda kanoner, har letat den urtavlan sen dess men ej lyckats hitta den igen
På tal om BoforsHaha!2 korslagda Bofors kanoner=Karlskoga!
MIN BIL!!!!!På tal om Bofors
Japp, det där är det absolut smidigaste sättet! Trust me.Är det inte lika som på Vostok att man plockar bort visare och urtavla och ställer datumhjulet med en tandpetare alltså??
Ingen banan?Kaffe på maten.
Jag tror nog att det är rimligt att anta att en skadad stridsvagn ger ifrån sig rök, så du har nog både rätt och felHar hela tiden trott det är rök från stridsvagnen. Men det är väl en skada?
Mums, jag är gammal SAAB-fantast, så detta var lika överraskande som välkommet!Visst här kommer den
Jag tror (vet dock ej) att tom @hepanters traktor skulle se lite rädd och hjulbent ut om du kom farandes i den där!MIN BIL!!!!!
Aha, du tänkte att det ska gå jämnt upp på båda sidor, ja det är ju väldigt fint. Och troligen hållbart över tidDet får bli morgondagens övning.
Idag jobbar vi på relationen och det här med givande och tagande. Det är ju viktigt med balans som @Pippis pappa helt riktigt pekade på. Och idag skall vågskålarna balanseras upp. Som vanligt är det jag som står för den tagande delen, och således tar jag en kula för laget.
Götterdämmerung på göteborgsoperan står på menyn. Det är 6 timmar opera. En utmaning även för den som är musikalsikt frälst gissar jag?
Det är både intressant och lite skräckinjagande på samma gång för undertecknad. Lite mer än novis på området men är mest den som följer med, inte den som tar initiativ till dylika exkursioner. Det kan ju vara hur trevligt som helst säger den nyfikna delen av en. Om inte så blir det kanske egentligen inte så mycket att ta en kula för laget när jag tänker efter. Mer som att ta en KSP salva på 200 skott, säger den försiktigt skeptiska delen.
Oavsett hur det blir, så tänker jag att den guldiga Komandirskin får vara mitt stöd, både i med och motgång, så vet jag åtminstone exakt hur lång tid som har gått.
Ja särskilt om han avfyrarJag tror (vet dock ej) att tom @hepanters traktor skulle se lite rädd och hjulbent ut om du kom farandes i den där!
Den här urtavlan va ball!
Har sett en liknande förr med vit urtavla som gick i blått och gult med de tre stjärnorna fast med ett ankare istället för korslagda kanoner, har letat den urtavlan sen dess men ej lyckats hitta den igen
Jag vet var du bor...Kanon! Tack att du visar bilder på klockor som jag sedan hittar och beställer!!!
Den här urtavlan va ball!
Jo den där är lite vanligare så den ser man ju lite då och då, men den med ankaret... Fan att jag inte ens sparade en bild av den