De är utbyttbart tom något som bonden klarar avDet är förvisso fel krona på den då det sitter en komandirskie krona på den nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De är utbyttbart tom något som bonden klarar avDet är förvisso fel krona på den då det sitter en komandirskie krona på den nu
Det stämmer nog jaAha, där ser man.. Observant av dig!
Men har för mig att jag läst att kronan från 420-boetten ska passa till de där och i så fall är det ju bara att byta. Någon som vet säkert?
Ja du slipper ju tull och jäkelskap men det är ju en vintage så den är ju gammal med allt det innebärAnnars är den väl rätt prisvärd ? @Vostok
De är ju de att jag måste jaga rätt på en tidsenlig länk, kanske är värre. Då kanske de är billigare att köpa en sniper från Ebay komplett med länk ?
Jäkelskap antar du menar PostNordJa du slipper ju tull och jäkelskap men det är ju en vintage så den är ju gammal med allt det innebär
En 18mm länk kan väl inte vara hela världen att få fram till ett lämpligt pris kan jag tycka
Usch!!Jäkelskap antar du menar PostNord
Kring 02.40 jobbar verkligen AutoCorrect emot dig …Just så. Trolla med knäna som jag försökte förklara röven rysk handlare...
Svär inte i kyrkan!!Jäkelskap antar du menar PostNord
Just det PostNord är svordom och jäkelskap finsvenska. Men samma betydelseSvär inte i kyrkan!!
Kring 02.40 jobbar verkligen AutoCorrect emot dig …
Autocorrect är verkligen emot dej kl 09:55 på nyårsdagen. Du menar väl Postmord?Så här med köpstoppet hävt, kanske man skulle gå ”all-in russkie” och buda på en egen?
Gillar att skjuta med dom (är nog en av få i tråden som skjutit AK47 mycket (lagligt) och har fetaste förarbeviset på BMP-1).
Skall jag lägga ett bud?
Vad säger Postnord?
Köööp!!Så här med köpstoppet hävt, kanske man skulle gå ”all-in russkie” och buda på en egen?
Gillar att skjuta med dom (är nog en av få i tråden som skjutit AK47 mycket (lagligt) och har fetaste förarbeviset på BMP-1).
Skall jag lägga ett bud?
Vad säger Postnord?
Omöjligt dom kommer aldrig släppa igenom den där skon i tullenKöööp!!
Jag skulle tro att Postnord släpper igenom den där för det verkar ju vara enklare att få Kalashnikovs genom tullen än klockor
Men du behöver även detta kit om du ska gå "all in"
Såg redan den där men det var ju en spansk leksak!Så här med köpstoppet hävt, kanske man skulle gå ”all-in russkie” och buda på en egen?
Skall jag lägga ett bud?
Vad säger Postnord?
Nu känner jag mig gammal!!Årets första kopp
Japp! Själv förbereder jag soppa till lunch.Frukost, sist i tråden?
Du vet mjölkat 30 kossor, dragit en värstingdrink på protein, bananer, havregryn, mjölk och grädde, kastat omkring skrot på gymmet, coachat Fru hepanters träningspass, de tar ett tag innan man kommer till kaffetNu känner jag mig gammal!!
Jag är uppe och har hunnit dricka två koppar kaffe sotat pannan och käkat frukost innan en bonde har druckit en kopp kaffe ens..
Jo jag har för mig 420 passar men du ska ha den gamla modellen med rostfrikapsyl över inte den där nya platta som du har på din 420Då har man blitt med "sniper" nurå. Kikar man på bilden så ser ju insertet rätt dåligt ut, liksom släppt från själva ringen och ser lite buckligt ut. Kanske är tal om byte men helst hade man ju inte velat sätta dit en ny så vi får se in real life hur de ser ut.
Lånad bild
Kronan som sagt någon som har en länk till en lämplig som passar. Föredrar ju amphibia krona och inte en komandirskie. Forsberg nämde något om 420 krona?