Jag hade min igår, förra året låter länge sen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hade min igår, förra året låter länge sen
Vart rotar ni efter sådana grejer? Ebay känns ju som fel ställe. Meshok är ju inte min grej riktigt, blir väl att jag måste uppge öron nr på kobesättning så man är helt intigritetsberövadJo jag har för mig 420 passar men du ska ha den gamla modellen med rostfrikapsyl över inte den där nya platta som du har på din 420
Finns garanterat att få tag på hur många som helst om du kikar runt lite Just den där bezeln kan vara lite lurig att få tag på i bra skick dock men det finns ju andra vintage varianter som suttit på dom där så det löser sig garanterat
Ebay brukar jag oftast handla på men efter Posthelvetsmord började sköta förtullning är det ju lite begränsat även där.. Eu går det ju handla ifrån fortfarande utan att få en stroke varje gång något förvinner i tullhanteringen.Vart rotar ni efter sådana grejer? Ebay känns ju som fel ställe. Meshok är ju inte min grej riktigt, blir väl att jag måste uppge öron nr på kobesättning så man är helt intigritetsberövad
"För en" skulle det ståKring 02.40 jobbar verkligen AutoCorrect emot dig …
Nej nej. Du är morgonpigg. Jag har precis knäppt på kaffet. Saatana.Frukost, sist i tråden?
Röven rysk, va googlar du till vardags egentligen??"För en" skulle det stå
ЖопаRöven rysk, va googlar du till vardags egentligen??
Vart rotar ni efter sådana grejer? Ebay känns ju som fel ställe. Meshok är ju inte min grej riktigt, blir väl att jag måste uppge öron nr på kobesättning så man är helt intigritetsberövad
Har du beställt den där ovanliga Slavan med plutonium boett??Jag väntar på Säpo skall höra av sig om alla mina paket jag beställer från Ryssland. De går gärna komma och kolla på min klocksamling
Haha riktigt fin snart kan man kalla sig en riktig samlare alltså. Tavlor i reserv har herrn ocksåKlockbyte! Man är väl ingen riktigt ryssklocksamlare om man inte har minst en sniper!!!
Haha riktigt fin snart kan man kalla sig en riktig samlare alltså. Tavlor i reserv har herrn också
Vill du verkligen känna till de detaljerna?Röven rysk, va googlar du till vardags egentligen??
Med tillhörande lyxrassel!Klockbyte! Man är väl ingen riktigt ryssklocksamlare om man inte har minst en sniper!!!
Har den lite tvära kon kommit på bättre tankar?Milking cows as they say på utrikiska
Kom hit @Johanaxe66 och hälsa jag heter 627 viola.Har den lite tvära kon kommit på bättre tankar?
Jo att hota med HK scan brukar även också fungera@hepanter visade henne en bild hur man gör milkshake och hotade med att börja sälja det istället för mjölk
Rulla ut grillen bara så blir dom snällaJo att hota med HK scan brukar även också fungera
Klockbyte! Man är väl ingen riktigt ryssklocksamlare om man inte har minst en sniper!!!