• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

hepanter

Patek
2-Faktor
Klockbyte. Ville också ha tunna idag när jag såg kamrat @Johanaxe66 komma med sin.
20220101_125755.jpg
20220101_125805.jpg
Jag hade min igår, förra året låter länge sen
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Jo jag har för mig 420 passar men du ska ha den gamla modellen med rostfrikapsyl över inte den där nya platta som du har på din 420 :)
Finns garanterat att få tag på hur många som helst om du kikar runt lite :) Just den där bezeln kan vara lite lurig att få tag på i bra skick dock men det finns ju andra vintage varianter som suttit på dom där så det löser sig garanterat :)
Vart rotar ni efter sådana grejer? Ebay känns ju som fel ställe. Meshok är ju inte min grej riktigt, blir väl att jag måste uppge öron nr på kobesättning så man är helt intigritetsberövad
 

Vostok

Audemars
Vart rotar ni efter sådana grejer? Ebay känns ju som fel ställe. Meshok är ju inte min grej riktigt, blir väl att jag måste uppge öron nr på kobesättning så man är helt intigritetsberövad
Ebay brukar jag oftast handla på men efter Posthelvetsmord började sköta förtullning är det ju lite begränsat även där.. Eu går det ju handla ifrån fortfarande utan att få en stroke varje gång något förvinner i tullhanteringen.
Den där vostokwatches24 har ju bra med delar annars och dom verkar ju slinka förbi Gestaponords idioti..
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Vart rotar ni efter sådana grejer? Ebay känns ju som fel ställe. Meshok är ju inte min grej riktigt, blir väl att jag måste uppge öron nr på kobesättning så man är helt intigritetsberövad

Jag väntar på Säpo skall höra av sig om alla mina paket jag beställer från Ryssland. De går gärna komma och kolla på min klocksamling 😇
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Kronograf experter hör upp, jag har noterat att 3133 kan vara jäkliga att få igång när dom legat länge. Egentligen alla förutom min Strela som är ny. Men dom gamla. Hur kommer det sig. Kan tilläggas att kronograferna är paj på bägge av dom. Min härliga poljot aka flightmaster var tjurig höromkvällen men fick den att gå till slut. Tryckte på start o stopp några ggr och då hoppa verket igång. Men nu är styrmanskien likadan
 
Topp