MAz_666
Guld
Grymt satan!Bandbyte på Ratnik idag,hyffsad marchning tycker jag.
Attans vilken godbit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt satan!Bandbyte på Ratnik idag,hyffsad marchning tycker jag.
Klockren!Bandbyte på Ratnik idag,hyffsad marchning tycker jag.
Grymt satan!
Attans vilken godbit!
Tack!ja jag är riktigt nöjd med den faktiskt så tack @hepanter för bytet.Klockren!
Namminamm!Tullen kan indirekt ha beselglat ödet för den Strela som ännu inga visare har. Risken att den innan visarna kommer har fått donera både en balans och en kransartär blev plötsligt överhängande. Återstår att se vad doktorn rekommenderar till de andra tre som i alla fall kosmetiskt är kompletta.
Bjutibåcks till klockan? (lånad bild, jag är inte miljonär.)
De där bandet blev ju riktigt bra!!! Sitter kanon på dej. Kul att du är nöjdTack!ja jag är riktigt nöjd med den faktiskt så tack @hepanter för bytet.
Japp!! Det är så dom jobbar på "Pissnörd"!!Såå... mina visare till Strelan har uppenbarligen tillbringat 2 veckor hos tullen och sedan skickats tillbaka till Ukraina... But why?
Ingen avisering, inget SMS om att betala avgifter, ingenting?
Den köpte du från Polen så det är ingen faraRiktigt trist att höra. Så mycket krångel och tid i onödan.
Har själv köpt en sniper original länk hoppas inte de blir samma öde där
Ja just fasen så var det ju ahh PolandDen köpte du från Polen så det är ingen fara
På tal om det så skickades den idagDen köpte du från Polen så det är ingen fara
Just det, från en sund och välfungerande demokrati. Har de fortfarande ett par tvillingar som statsminister?Ja just fasen så var det ju ahh Poland
Säga vad man vill om andra länder så har dom åtminstone en fungerande postgång med ett postväsen vars huvuduppgift är att leverera posten från avsändare till mottagare utan att hålla på och leka tullverk och skicka tillbaks försändelser utan ens en förklaring och sedan svära sig fri från allt ansvar...Just det, från en sund och välfungerande demokrati. Har de fortfarande ett par tvillingar som statsminister?
Var är mitt paketSäga vad man vill om andra länder så har dom åtminstone en fungerande postgång med ett postväsen vars huvuduppgift är att leverera posten från avsändare till mottagare utan att hålla på och leka tullverk och skicka tillbaks försändelser utan ens en förklaring och sedan svära sig fri från allt ansvar...
Det är alltså inte Tullverket som hanterar förtullning av det som kommer till Postmord utan det gör dom själva vilket kanske förklara en hel del
"När en försändelse är märkt med ”under importbehandling” eller "held by Customs" innebär det att försändelsen finns på Postnords egen avdelning för registrering av avgifter. Då kan inte Tullverket hjälpa dig."
Finns mitt paket hos Tullverket?
Om du saknar ditt paket ska du vända dig till det företag som har transporterat dina varor. Det kan vara Postnord eller ett annat transportföretag.www.tullverket.se
Du tänker på bröderna Lech och Jarosław Kaczyński. Lech som var president dog i en flygolycka i Ryssland 2010.Just det, från en sund och välfungerande demokrati. Har de fortfarande ett par tvillingar som statsminister?
Ja det tycker jag absolut att man får.Dags att brunstspana
Får man kalla denna för den blå morderna snipern?
Var det 10 år sedan? Frillesås camping vad tiden går!Du tänker på bröderna Lech och Jarosław Kaczyński. Lech som var president dog i en flygolycka i Ryssland 2010.
Jarosław Kaczyński – Wikipedia
sv.wikipedia.org
Men i sin krafts dagar kämpade de ihop. Valturnén borde väl ha sett ut som något liknande detta.
Så är det. Snart har man framtiden bakom sig.Var det 10 år sedan? Frillesås camping vad tiden går!
3133 tavla...
KA50-2 Alligator helikopter
Bingo! Skall det bli 2 i denna design i grannskapet?
Edit: nej, jag skall inte skaffa en likadan.
I lager? Jag kollar bara privata annonserVart hitta du den? Svincool!!!! VILL HAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HAHA, den är inte i lager. Kolla får du se!
Och det är därför man skaffar ett ryskt telefonnummer. Då kan man ringa och fråga folk i kontaktannonserna. Man vill ju vara helt säker på att de gillar lugna hemakvällar och mysigs skogspromenader.Vart hitta du den? Svincool!!!! VILL HAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HAHA, den är inte i lager. Kolla får du se!
Ja den skapar en skön atmosfär som är svår att uppnå till havs annars. Känslan av överflöd. Av vatten. I båten.Den här annars, till sommarens båtturer.
Rota lite till där så ligger helikoptern och ett par andra med.Den här då? Sedan är det bara det omöjliga att få tag på en färdig boett för det, eller borra själv o mixtra lite
Bra pris iallafall!