Utvisaren
Diamant
Huvudet på spiken!!!Den största funktionen med klocka är väl att fota dom o njuta av bilderna. Visar dom tid också alltså? Har jag missat detta genom alla år?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Huvudet på spiken!!!Den största funktionen med klocka är väl att fota dom o njuta av bilderna. Visar dom tid också alltså? Har jag missat detta genom alla år?
När du säger det, de är ju några pinnar på tavlan. Ne men guu dom rör sig ju...Nej, jag vet, det låter lite konstigt, men jag läste det någonstans, förmodligen på Internet och där vet man ju hur mycket konstigt som finns att läsa...
...blir lika rädd varje gång de börjar göra så. Man tror ju något har gått sönder.När du säger det, de är ju några pinnar på tavlan. Ne men guu dom rör sig ju...
Var det inte någon som hade hittat en kronograf med typ fastlimmade eller målade visare för ett tag sedan? Låter ju som en klockren (!) lösning....blir lika rädd varje gång de börjar göra så. Man tror ju något har gått sönder.
Trodde jag hade hittat anledningen ett tag. Om jag inte snurrade på det lilla hjulet så stod de flesta helt stilla. Men det verkar inte vara någon lösning då flera går igång bara man rör på dem. Heeelt sjukt.
Tror det finns en app för sånt där ...Nej, jag vet, det låter lite konstigt, men jag läste det någonstans, förmodligen på Internet och där vet man ju hur mycket konstigt som finns att läsa...
Du har rättTror det finns en app för sånt där ...
Låter som något som såna där unga människor sysslar med.Tror det finns en app för sånt där ...
Måste man ha en data?Du har rätt
Kolla bara; Fyra olika displayer och alla visar olika tider. Vilken skall man välja? Det är ju helförvirrande!Du har rätt
Jag har hört att man skall starta om sin data, men det verkar vara lite krångligt, så bäst att låta bli.Måste man ha en data?
Kanske
Jag blir så trött, tror de var datamaskinen som är anledningen till att de la ner Telegrafverket, nymodigheter uschMåste man ha en data?
Cool bilKanske
Min traktor är också översnöad..
Men klockan är somrig och visar tillochmed rätt datum (tror jag)
All empiri tyder på att vi har dataJag har hört att man skall starta om sin data, men det verkar vara lite krångligt, så bäst att låta bli.
TackCool bil
Tack
Förvånansvärt ekonomisk, praktisk när det ska forslas runt bråte är den också. Dock inte mycket till komfort
Nästa urspårning i tråden på gNu skall väl en bil mest vara cool på bild, sedan om den faktiskt har komfort är underordnat!
Haha det är iofs sant. Behöver jag åka bekvämt får jag fråga sambon snällt om jag får låna hennes Volvo. Den är lite mer civiliserad men brukar sällan anklagas för att vara coolNu skall väl en bil mest vara cool på bild, sedan om den faktiskt har komfort är underordnat!
Fast coolaste "bilen" måste ju vara en tgb9031 eller en tgb1111?Nu skall väl en bil mest vara cool på bild, sedan om den faktiskt har komfort är underordnat!
Glöm inte rörpost; Världens absolut coolaste uppfinning!Jag blir så trött, tror de var datamaskinen som är anledningen till att de la ner Telegrafverket, nymodigheter usch
Jo, nog ser den ut att vara lite kall, det har du faktiskt rätt i.Cool bil
AAAAARRRRGHHHHH! Helt underbart! SUV, någon?Fast coolaste "bilen" måste ju vara en tgb9031 eller en tgb1111?
Oumbärliga!
VILLHÖVER!Fast coolaste "bilen" måste ju vara en tgb9031 eller en tgb1111?
Oumbärliga!
AAAAARRRRGHHHHH! Helt underbart! SUV, någon?
Ja visst hade du något elektriskt på ingång?Hehe, har ju beställt en SUV, men det här var klart coolare... Får sätta upp den på önskelistan
Jag minns vagt att det är någonting annat vi brukar diskutera, men jag kommer inte ihåg vad det var...Nästa urspårning i tråden på g
TjusigSå jäkla nöjd, låt nu projektet börja. Kronbyte och original länk.
Känns kanon i uppdraget
Helt klart värd en 5 hundring
Ja påväg från polen @Vostok hjälpte mig att hitta den rättaTjusig
Den där länken såg ju riktigt cool ut, har du något sådan på lut? Viola kommer att stå blickstilla i beundran när du kliver in med den där på armen