Riktigt bra fråga har nog direkt inget bra svar.Hur kan man sälja den? Jag kommer nog köpa en liknande och sätta dit den nya zissou-baksidan...
Impulsivitet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra fråga har nog direkt inget bra svar.Hur kan man sälja den? Jag kommer nog köpa en liknande och sätta dit den nya zissou-baksidan...
De är rätt kreativa med kedjorna här nere. De kombinerar dem med att sälja skinnklädslar och siktar in sig på BDSM och swingersklubbar. Har en kompis sagt.Ingen stor marknadsandel för snökedjor med andra ord
Jag köpte nyligen min första ryska vintage-länk, som jag presenterade i tisdags i samband med en liten nedkortningsoperation. Helt annan känsla av tyngd jmf med de flesta nya ryska länkar (inget rassel alls) och samtidigt en distinkt vintage-look. Dessutom drar min länk inte hår. (Bra i mitt fall... )Japp, den åker på några gånger i veckan
Skulle behöva fixa en länk till den bara, nån som har några tips?
Jo är nog lite svårt och planera vägunderhåll här, innan jul var det puckelpist på det mesta utom Europaväg här i nordost. Fast det regnar ju bort!!!Snözon 1. Kan i princip bygga hus med platt tak. Rent av utan tak. Så öite snö får vi. Sedan räcker det ju med 1 cm snö för fullt kaos. @Auto Ola skåningar i vintertrafik, några spontana tankar?
En helt annan stil är ju mesh, som jag är väldigt svag för. Finns både grövre och mer finmaskiga.Japp, den åker på några gånger i veckan
Skulle behöva fixa en länk till den bara, nån som har några tips?
Jag noterar att du använder "nordost" för att beskriva en plats i Skåne...Jo är nog lite svårt och planera vägunderhåll här, innan jul var det puckelpist på det mesta utom Europaväg här i nordost. Fast det regnar ju bort!!!
Synd om Skånetrafiken på järnvägen här fick löv och snöhalka samtidigt typ!
Så instämmer kaos de få dagar det blir vitt!!
Jag köpte hem den nyligen men är lite fundersam på om jag känner igen Steve, tycker han är lite olik sig jämfört med bilderna man sett men det kan möjligen vara ljuset som spelar mig sprattHur kan man sälja den? Jag kommer nog köpa en liknande och sätta dit den nya zissou-baksidan...
Har kikat lite på dom här, nån kanske har provat?
Браслет 710SI для часов Восток купить с бесплатной доставкой
Браслет 710SI для часов Восток купить с бесплатной доставкой по России от завода производителя. Более 10 лет опыта и 1000 довольных клиентовkomandirskie.com
Vostok Watch Universal metal bracelet for Vostok Amphibia 22mm
Metal bracelet for Vostok Amphibia, 22 mm. Solid stainless steel with folded first link fitted to 06,09,10,11,15,71,16,35,17 cases. 17.5 cm lenght First links sold separately Watches not included. Photos only for examplemeranom.com
Jag köpte hem den nyligen men är lite fundersam på om jag känner igen Steve, tycker han är lite olik sig jämfört med bilderna man sett men det kan möjligen vara ljuset som spelar mig spratt
Ja lita ovan E i Skåne!Jag noterar att du använder "nordost" för att beskriva en plats i Skåne...
Jo men det är ju med rassel som med läder. Folk slipar och sanpapprar sina läder. Men sina nya länkar... sandpappras och snedbelastas de tills de ser slitna ut??? Hypokondri. Hyrbilsfobi. Eh... hyckleri heter det ju! Bara att köra på!Jag köpte nyligen min första ryska vintage-länk, som jag presenterade i tisdags i samband med en liten nedkortningsoperation. Helt annan känsla av tyngd jmf med de flesta nya ryska länkar (inget rassel alls) och samtidigt en distinkt vintage-look. Dessutom drar min länk inte hår. (Bra i mitt fall... )
Men, man måste gilla stilen. Jag formligen älskar det inslitna och därigenom lite glesa, men det är ju en smaksak.
Vad står det på kortet?Ett SIM kort skall ju först och främst vara coolt. I andra hand funktionellt.
Känns ändå bra att Ryss-Jesus ställde upp på bild.
All of the above...Vad står det på kortet?
Står det Metadon? För det står ju inte Meranom.
Eller står det Metanol, för syns skull?
22mm standard som satt på denna.Har kikat lite på dom här, nån kanske har provat?
Браслет 710SI для часов Восток купить с бесплатной доставкой по России от завода производителя. Более 10 лет опыта и 1000 довольных клиентовkomandirskie.com
Metal bracelet for Vostok Amphibia, 22 mm. Solid stainless steel with folded first link fitted to 06,09,10,11,15,71,16,35,17 cases. 17.5 cm lenght First links sold separately Watches not included. Photos only for examplemeranom.com
Ryskt är funktionellt först och främst. Som någon skrev, ryska klockor är till för att man skall komma i tid till jobbet. Swissare är rätt oklart hur de tänkter och vad syftet är med klockan. Och hur de kan ta så hutlöst betalt för något som precisionsmässigt inte är bättre än nya mekaniska ur för 1000 kr...Har kikat lite på dom här, nån kanske har provat?
MegafonVad står det på kortet?
Står det Metadon? För det står ju inte Meranom.
Eller står det Metanol, för syns skull?
Inte helt olika?Jag köpte hem den nyligen men är lite fundersam på om jag känner igen Steve, tycker han är lite olik sig jämfört med bilderna man sett men det kan möjligen vara ljuset som spelar mig spratt
Edit - bild för begriplighet
Fan det där va ju riktigt ball idé!! En sån vill jag ha med!!Inte helt olika?
Given baksida om jag själv tillverkar en klocka någon gång...
En riktig seamaster!
Ja jag tror det, den är troligen lite mer beständig än den tidigare vilket ju är bra - men påminner lite om fiskargubben som @Utvisaren postade får jag nog erkännaAha. Jag har bara sett på bild och de såg bra ut. Antar att det är den nya graverade?
Kan tänkas att man måste kolla från rätt håll, annars ser det skumt ut.
Haha nej det var faktisk jämnt skägg vilken den är mest lik, Steve eller fiskargubbenInte helt olika?
Given baksida om jag själv tillverkar en klocka någon gång...
En riktig seamaster!
Se cool ut?Undra vad man använder kronografknapparna till på denna??
Äkta kinesisk ryssSe cool ut?
Jag tycker att den där var ganska gött kaxig uppenbar fulkopia av en redan från början billig klocka men obrukbara knappar och vad jag antar ska likna en rålexring som krona på verketUndra vad man använder kronografknapparna till på denna??
Medlem i en liten mindre känd gren av Illuminati-sällskapet - Fulluminati.Äkta kinesisk ryss
Det hela klarnar nog om man klickar sig fram till den fullständiga beskrivningen av objektet:Undra vad man använder kronografknapparna till på denna??