Undra vad man använder kronografknapparna till på denna??
![]()
![]()
Det är en sk Fakeskie. Mycket eftertraktat modell!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Undra vad man använder kronografknapparna till på denna??
![]()
![]()
Jag köpte hem den nyligen men är lite fundersam på om jag känner igen Steve, tycker han är lite olik sig jämfört med bilderna man sett men det kan möjligen vara ljuset som spelar mig spratt
Edit - bild för begriplighet
![]()
Ah ja den där ser ju riktigt nice ut!Hmm... blandade nog ihop med denna!
Skulle komma snart enligt inlägg på facebook i december. 3e parts produktion?
![]()
Ja, Zissou kanske faktiskt är ett jättevanligt namn. En snabb googling ger tex... en massa träffar, som bara är relaterade till filmen. Jag testar att googla på "zissou ålfiskare", vilket bla ger... en träff på en säng.Ah ja den där ser ju riktigt nice ut!
tror att du kan ha rätt ang. tredjepartsproduktion utifrån den engelska texten - fast där kanske jag lurar mig själv
Inte så att jag är missnöjd med min, känns som det finns viss charm i att de ristar in random bedagad ålfiskare på ett baklock och kallar honom för Zissou också![]()
LOL:et när jag läste det där om sängen var så jäkla välkommet den här eftermiddagen. Tack för det garvetJa, Zissou kanske faktiskt är ett jättevanligt namn. En snabb googling ger tex... en massa träffar, som bara är relaterade till filmen. Jag testar att googla på "zissou ålfiskare", vilket bla ger... en träff på en säng.
OK, jag ger upp, finns nog bara en Zissou i hela världen när jag tänker efter.![]()
Bedagad... ett ord som inte kan användas nog ofta.Ah ja den där ser ju riktigt nice ut!
tror att du kan ha rätt ang. tredjepartsproduktion utifrån den engelska texten - fast där kanske jag lurar mig själv
Inte så att jag är missnöjd med min, känns som det finns viss charm i att de ristar in random bedagad ålfiskare på ett baklock och kallar honom för Zissou också![]()
Bedagad: https://www.typkanske.se/synonym/alderdomligBedagad... ett ord som inte kan användas nog ofta.![]()
![]()
![]()
Jag drar mig till minnes ett april-skämt från Seiko (alltså en alternativ klocktillverkare från... ett japanskt land)Hepp? En raketa för vänsterhänta? Eller allmänt felvridna? Blott 300 ex producerade enligt 5-årsplanen.![]()
![]()
Ett utmärkt adjektiv att bruka om envar som 30 år har fyllt.Bedagad: https://www.typkanske.se/synonym/alderdomlig
Det är ju kanske inte världens muntraste ord, på en skala...![]()
Jo, jag måste erkänna att i morse när jag vaknade så kände jag mig nog allt lite lätt bedagad. Sedan tittade vi på På spåret och då kände jag mig mer bara allmänt dåligt allmänbildad... (men jag kunde iafall termik och AGA-fyren)Ett utmärkt adjektiv att bruka om envar som 30 år har fyllt.![]()
Hepp? En raketa för vänsterhänta? Eller allmänt felvridna? Blott 300 ex producerade enligt 5-årsplanen.![]()
![]()
Ha ha, ja, varför göra det enkelt för sig!Cool! Måste skaffa ett som går åt fel håll. Skulle det dessutom vara ett med 24h så skulle det ju vara snudd på omöjligt att se vad tiden är, ungefär som Ratnik med skyddet över klockan!
Bedagad: https://www.typkanske.se/synonym/alderdomlig
Det är ju kanske inte världens muntraste ord, på en skala...![]()
Haha jag håller med, men nej - kanske inte nödvändigtvis odelat positivt laddat, fast vem är å andra sidan det?Bedagad... ett ord som inte kan användas nog ofta.![]()
![]()
![]()
Njuter av Världens äckligaste kombucha![]()
Ironi eller?Det som brukar vara så gott!!!
Godare än köttfärsen jag ska äta men åt hemmagjord pizza igårSnart blir det pizza.
![]()
Ja typ, men i vårt fall blir det vinkokt kyckling med ris. Klocka på behörigt avstånd från spisen.Snart blir det pizza.
![]()
Ja står du för nära spisen kan de ju bli vinkokt vostokJa typ, men i vårt fall blir det vinkokt kyckling med ris. Klocka på behörigt avstånd från spisen.
![]()
Ironi eller?![]()
En mycket klok dam!!Säger som farmor sa när pappa var ung och var ute o roade sig med kvinnor.
"De kan bli för roligt också"
Så tänkte likabra att byta klocka, en blå tunna Modd![]()
Men ändå lite glädjedödareEn mycket klok dam!!![]()
Snyggt! Röd söm som plockar upp det röda i tavla, visare och bezel!När diskberget blir för högt så åker dykarn fram.
Slängde på ett matchande sailcloth band, tycker det funkar.
![]()