Utvisaren
Diamant
Du får väl ha ett par kalsonger liggandes till honom nästa gång. Han verkar behöva ett extra par.Haha den här teorin tror jag mest på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får väl ha ett par kalsonger liggandes till honom nästa gång. Han verkar behöva ett extra par.Haha den här teorin tror jag mest på
Nej, inte varm, då kan ju pojken bränna sig! Kall Oboy var det.Kanske så att det är tvärtom, det är svårt att få någon att köra djurbilen alls? Ie de fick ta den som sökte. Och då blev det en 19 åring som inte visste vad han gav sig in på? >////////////////////77777777777777777Oavsett troligen en TV-spelsninja. Mamma gjorde säkert varm choklad innan han skulle till jobbet.
Cool! Jag lägger det på plus-sidan!Fördelen med 170 är att man kan skära upp plasten på ensilage balarna med de sylvassa bandhornen
Vet inte ifall alla 170 är så de kan kanske @Delgada svara på. Men min var rent farligt vass. Känns som att de inte borde va så när de går ut till kundCool! Jag lägger det på plus-sidan!
Ett nytt försök att kankse ändå få hit tomten, gick ju sådär på julafton..Ni vet väl om att Julafton firas den 7 januari i Ryssland??
Så God Jul på er alla!!
Jo, man förlade ju den sk födelsen till när i firade jul... allt för att radera ut våra tidigare religiösa uppfattningar aka asatron mfl. Även germanerna och deras tro på Wotan, Donner etc raderades ju systematiskt av kristendomen. Men veckodagarna glömde deNi vet väl om att Julafton firas den 7 januari i Ryssland??
Så God Jul på er alla!!
Just det, är inte det för att det var på trettondagen som de tre vise männen kom med presenter (gosedjur till lill-Jesus och ett armbandsur till pappa?). Här verkar ju dock de tre ha reducerats till de två vise männen...Ni vet väl om att Julafton firas den 7 januari i Ryssland??
Så God Jul på er alla!!
... och månaderna, men de är iof mest relaterade till Romarriket och han som skövlade (förlåt, befriade) Frankrike; Julius Cesar.Jo, man förlade ju den sk födelsen till när i firade jul... allt för att radera ut våra tidigare religiösa uppfattningar aka asatron mfl. Även germanerna och deras tro på Wotan, Donner etc raderades ju systematiskt av kristendomen. Men veckodagarna glömde de
Vad är det för dimensioner? Bordsur?Denna pucken var lite rolig. Någon som vet något om dem?
Jo, italienarna hade sitt lilla roliga då. Sedan gick det som det gick. Vi hade vårt lilla roliga under stormaktstiden, sedan gick även det som det gick. För den som gillar mynt finns det ju en hel del svenska gamla mynt att få tag i Ryssland, men de från Kalle 12:s regeringstid är ju inte billiga kan vi säga. Men nödmynt mm går ju att hitta om man vill.... och månaderna, men de är iof mest relaterade till Romarriket och han som skövlade (förlåt, befriade) Frankrike; Julius Cesar.
Denna pucken var lite rolig. Någon som vet något om dem?
Japp, ett nödmynt har jag faktiskt i min (oerhört begränsade) myntsamling. Stormaktstiden målas ofta upp som en positiv sak, men vi kan ju enkelt säga att vi åkte runt i Europa och betedde oss ganska grisigt. En bekant från Strasbourg påpekade detta så sent som för ett par dagar sedan...Jo, italienarna hade sitt lilla roliga då. Sedan gick det som det gick. Vi hade vårt lilla roliga under stormaktstiden, sedan gick även det som det gick. För den som gillar mynt finns det ju en hel del svenska gamla mynt att få tag i Ryssland, men de från Kalle 12:s regeringstid är ju inte billiga kan vi säga. Men nödmynt mm går ju att hitta om man vill.
På något sätt fibblade jag bort hela annonsen och hittar den inte igen. Men det var ett arbandsur, 80-tal, kvarts, och där det är lite rakt i ändarna sitter bandstiften rakt under.Vad är det för dimensioner? Bordsur?
Jodå. Min 170 är lika skarpslipad. Jag retar mig dock inte på detta utan ser det som en komparativ fördel jag någon gång i en okänd framtid kommer att ha nytta av...Vet inte ifall alla 170 är så de kan kanske @Delgada svara på. Men min var rent farligt vass. Känns som att de inte borde va så när de går ut till kund
Radioroom albatros mummakaffe!!!
Jepp!andra generationen med B på tavlan.Radioroom albatros mumma
Jäklar va kallt du harGod förmiddag!
Myggfritt ute idag.
Minus 23? Så kallt har jag nog inte upplevt sedan Palme sköts.God förmiddag!
Myggfritt ute idag.
Kovid avslöjar sitt sanna ansikte!Gött med träningspass kompisar tänkte att de var lika bra att visa mitt ansikte
Kovid o ch Goliat!Kovid avslöjar sitt sanna ansikte!
Lite tjurskallig trodde jag iof att du eventuellt var, men...Gött med träningspass kompisar tänkte att de var lika bra att visa mitt ansikte