Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!min hälsarÄntligen, efter ett par dagars till synes oändlig väntan anlände så den NVCh-30-gen3-homage jag har tagit över från förste Kamrat @MAz_666! Att hitta ett legitimt exemplar av en äkta Gen 3 är ev inte omöjligt, men jag har inte riktigt vågat mig in i jakten på äkta vara. Denna homage är därför ett oerhört välkommet tillskott till min modesta samling. Jag är även säker på att redan befintliga Gen 1 och 2 kommer att välkomna denna yngre vän till en plats bredvid i samma klocklåda. Ja, nu blev det ju ryssfredag på riktigt!
En underbar och dubbel blinkning mot en i fjärran annalkande sommar!Vi hade världens roligaste julklappsöppning igår, great minds
Glad ryssfredag kamrater!
Hmm, det tar dock inte slut där. Kolla in min startsida idag...LOL:et när jag läste det där om sängen var så jäkla välkommet den här eftermiddagen. Tack för det garvet
Den där bannern får du nog försöka möblera omHmm, det tar dock inte slut där. Kolla in min startsida idag...
Lite tjurskallig trodde jag iof att du eventuellt var, men...
Oh ja punsch var det inte igår man fick ärtsoppan lite oftare men ungarna är svårflirtade på den punkten så just nu helgas torsdagarna mest med pannkakor. Ska se till att det blir lite ”riktig” torsdag snart här i huset så vi får samma av våra gamla visböckerJo tack! Skall han in vid akademin så är det ju ärtor och punsch om torsdagarna. Finns många bra punschsorter i beställningssortimentet.
Denna tex är trevlig. En efterlängtad återintroduktion https://www.systembolaget.se/produkt/sprit/facile-punsch-63701/
Haj fy fasen vilket guld!Hmm, det tar dock inte slut där. Kolla in min startsida idag...
Minus 23? Så kallt har jag nog inte upplevt sedan Palme sköts.
Ja nä nu börjar det det bita lite i kinderna och det är inte så man slarvar med långkallingarna i onödan. Ändå ett väder som går att klä sig för tack och lov. När det börjar krypa under trettio så tycker jag inte att det är vidare värst roligt att vistas utomhus längreJäklar va kallt du har
Hmm, det tar dock inte slut där. Kolla in min startsida idag...
Smooth sailingVi hade världens roligaste julklappsöppning igår, great minds
Glad ryssfredag kamrater!
Bara hojta om du tänker satsa fullt ut så kan jag bidra med recept om man vill blanda punsch själv. I princip gör en sockerlag och hälla på diverse därefter. Mår mycket bra av att lagras då det är mycket socker i.Oh ja punsch var det inte igår man fick ärtsoppan lite oftare men ungarna är svårflirtade på den punkten så just nu helgas torsdagarna mest med pannkakor. Ska se till att det blir lite ”riktig” torsdag snart här i huset så vi får samma av våra gamla visböcker
Om han är bra den där kontakten så har jag 2 ST som behöver ses överDå var tärningarna kastade.
4 kronografer i ett paket på väg till service.
Sannolikt kommer 3 tillbaka i bra skick.
Nr 4 är den som får donera om det behövs delar. En oerhörd bonus vore ju om även nr 4 gick att få igång.
Ja, där hade du nog tur, nästa gång skall du se att det går åt skogen (ha ha)Ah, nyservad. Väntar bara på boetten. Skall bli kul o få se verket genom glasbaksidan!
Skall man börja skruva verk kan jag verkligen rekommendera Molnia 3602. Stort och lättskruvat! Bryggan bara flöt på plats och alla tre axlarna la sig tillrätta med en gång (kanske tur dock)!
Oj tack, ett så fint erbjudande tackar man ju inte nej tillBara hojta om du tänker satsa fullt ut så kan jag bidra med recept om man vill blanda punsch själv. I princip gör en sockerlag och hälla på diverse därefter. Mår mycket bra av att lagras då det är mycket socker i.
Nej, såhär är det: 090 och 119 är båda två jättesnygga!Kommer nog aldrig få fru Hepanter tycka tunnan är snygg. De har hon påpekat många ggr. De kasnke är så att den är lite ful men de är de som gör den så snygg
Ja de är ju samma sak som att J29 också är snygg häftig är ju också ett ord man kan användaNej, såhär är det: 090 och 119 är båda två jättesnygga!
Over And Out.
Jag är tydligen rätt målgrupp för kött. Inte helt off även om jag nog inte brukar handla livsmedel på det sättet.Min e lite roligare
Kom igen nu, få se er reklam (inget fusk)!
Intressant lösning med grovt räfflad boett. Är det meningen att boetten ska vridas medan bezeln är stilla.Någon sett något liknande?
Skulle inte förvåna mig om mobilen filmar när den ligger i brallornaJag är tydligen rätt målgrupp för kött. Inte helt off även om jag nog inte brukar handla livsmedel på det sättet.
Men Militaryfirst är en rätt bra sida. ASMC i tyskland har en hel del också.Skulle inte förvåna mig om mobilen filmar när den ligger i brallorna