• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Utvisaren

Patek
Den här tycker jag är frän, himla tur att man måste ha ryskt telefonnummer, hade blivit ruinerad om jag haft det (finns alldeles för mycket kul på avito).

Screenshot_20220108-233502_Chrome.jpg
Sa jag att jag har ett ryskt telefonnummer? 🤔 🤫😂
 

Vostok

Audemars
Fast den insatte ser att denne Oleg-wanna-be troligen är polack.
Har själv en liter bisonvodka som försvinner i alldeles för sakta mak.
Har testat mig fram, och det ENDA denna dryck fungerar som (i) är en fulgrogg på bisonvodkan och äpplejuice (!)
Oväntat gott!
Dessutom är är Kalash:en utbytt mot ett luftgevär..
Det är nog bara hunden som är rysk där :D
 

Utvisaren

Patek
Är det där ett kontantkort eller hur fungerar det?
Yes. Man måste bara se till att använda det minst en gång var 3:e månad annars deaktiveras det. Dvs lägg ett sms då och då och överraska en vän med ett roligt meddelande från ett ryskt nummer. "Din betalning är sen min vän. Betala klockan 18.00 på vanliga stället så vi slipper otrevligheter. // Igor"
 

Vostok

Audemars
Yes. Man måste bara se till att använda det minst en gång var 3:e månad annars deaktiveras det. Dvs lägg ett sms då och då och överraska en vän med ett roligt meddelande från ett ryskt nummer. "Din betalning är sen min vän. Betala klockan 18.00 på vanliga stället så vi slipper otrevligheter. // Igor"
Helt plötsligt ser jag en massa användningsområden för detta!! 😂
 
Topp