• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Beo

Patek
2-Faktor
Det där är bra att ha om man blir attackerad när man sitter på brusfåtöljen... Man skjuter toalettborsten i trynet på sin baneman 😂
Dags för pension av bössan kanske @Beo ? Finns ju ett pensionärs liv även för bössor
escobilla-wc-pistola.jpg
Ja bara man inte skuter sig själv i röven!!😱🤪
 

Vostok

Audemars
Nä jag har inte provat men sett på ett ställe som solt dem men jag vete f..n hur de går?Aguilian är med förbaskat mycket vax på men Lapua var kalas ammo med mer typ oljehinna.👌😊
Ja mina klarar nog ett par år på havets botten utan att ta skada med det jäkla vaxlagret dom lagt på 😂
Har för mig dom va lite sådär i övrigt med men de va ju ett tag sedan så dom kanske har blivit bättre?
Ska kolla om jag hittar igen någon ask :D
 

Vostok

Audemars
Dom där hyllningklockorna är väl vanligare i Komandirskies? Och just de där Boctoc med de platta "Gamla 119-amphibia-indexen" är inte så vanliga att se.
Dessa två hittar jag. Men du har säkert redan sett dom?
1641741966305.png


1641742001333.png

Ja det stämmer! Sen passar ju den här urtavlan endast i denna boett (061) eftersom den är större än en vanlig Vostok urtavla.. Jo jag har rotat runt efter bilder jag med och den här verkade vara närmas vad jag har hitta med rätt krona och toner i färgerna osv :)
Så jag tror den har sett ut typ såhär en gång i tiden :)

1641742958715.png
 
Senast ändrad:
Topp