• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

hepanter

Patek
2-Faktor
Kollar in lite på soviet.market och hittar nya neptun i 170 boett.
Grön eller blå. Riktigt fina enligt mig . Inget datum.👍
Vem blir först med en sån?
170G01_02.jpg
170G02_03.jpg


Mycke cool, ja vem blir först i tråden? @Delgada slå till nu
 
  • Like
Reactions: Beo

Vostok

Audemars
Kollar in lite på soviet.market och hittar nya neptun i 170 boett.
Grön eller blå. Riktigt fina enligt mig . Inget datum.👍
Vem blir först med en sån?
170G01_02.jpg
170G02_03.jpg


Det va ju den där jag visade för ett tag sedan som dom hade döpt till "Maserati" i olika forum :D
Vet i fanken om dom har rätt att kalla den "Neptun" egentligen då det är en special beställning av Soviet market? Men ryssar skiter väl i sånt antar jag?? 😂
 

Utvisaren

Patek
Nån som är reggad på ryska fäjsbook? vk.com??? Har kanske en urmakare på g i ryssland men är lite skeptisk till att regga mig där. Dvs hellre ni än jag... kamratligheten bedagas snabbt... 😁 😁
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Ja det stämmer! Sen passar ju den här urtavlan endast i denna boett (061) eftersom den är större än en vanlig Vostok urtavla.. Jo jag har rotat runt efter bilder jag med och den här verkade vara närmas vad jag har hitta med rätt krona och toner i färgerna osv :)
Så jag tror den har sett ut typ såhär en gång i tiden :)

1641742958715.png

Hmmm, kanske passar i min 2428-boett jag har... Måste kolla!
 

Utvisaren

Patek
Senast ändrad:
Topp