Yes sir!Oh Deer!
Nämen alltså skämt o Sido, vilken jäkla traktor underbar. Ni som kör Mercedes de här är bättre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes sir!Oh Deer!
Mycke cool, ja vem blir först i tråden? @Delgada slå till nuKollar in lite på soviet.market och hittar nya neptun i 170 boett.
Grön eller blå. Riktigt fina enligt mig . Inget datum.
Vem blir först med en sån?
Vostok Neptune watches. Buy online in Soviet.Market store - Soviet Market
Buy online Russian watches of famous brands. Factory tested. Great quality. Worldwide shipping.soviet.market
Det va ju den där jag visade för ett tag sedan som dom hade döpt till "Maserati" i olika forumKollar in lite på soviet.market och hittar nya neptun i 170 boett.
Grön eller blå. Riktigt fina enligt mig . Inget datum.
Vem blir först med en sån?
Vostok Neptune watches. Buy online in Soviet.Market store - Soviet Market
Buy online Russian watches of famous brands. Factory tested. Great quality. Worldwide shipping.soviet.market
Merca traktor? Det mesta slår väl denna eller?Yes sir!
Nämen alltså skämt o Sido, vilken jäkla traktor underbar. Ni som kör Mercedes de här är bättre
Haha säg inte att jag ännu en gång lyckats dra igång ennooftopic grej igen. De räckte ju med discot igår som spårade ur Helt!!!@hepanter var du tvungen att dra upp maskiner? Känner att jag måste ha en sådan här till trädgården nu. Blir bra till mina 400 kvadrat.
Ja det stämmer! Sen passar ju den här urtavlan endast i denna boett (061) eftersom den är större än en vanlig Vostok urtavla.. Jo jag har rotat runt efter bilder jag med och den här verkade vara närmas vad jag har hitta med rätt krona och toner i färgerna osv
Så jag tror den har sett ut typ såhär en gång i tiden
Du målar inte trappstegen? Skall du slipa och lacka/olja eller?
Ja just det den är större den med va? Då kanske den passar där med!Hmmm, kanske passar i min 2428-boett jag har... Måste kolla!
Känn ingen press vi följer trappprojektet som hökarMatta på stegen! Skall limma dit efter jag är klar med målningen.
En sådan hade min salige far fast en 800. SkitfränMerca traktor? Det mesta slår väl denna eller?
Känn ingen press vi följer trappprojektet som hökar
Hahahaha JAG VISSTE ATT D DÄR SKULLE KOMMA!!!!Jag följer det hela som en Potoo istället...
Fan den fulaste fågel jag någonsin sett!!Hahahaha JAG VISSTE ATT D DÄR SKULLE KOMMA!!!!
Traktorn vänder sin front emot eder och låter sina helljus lysa över eder, och vare eder nådig.En sådan hade min salige far fast en 800. Skitfrän
Här fanns det ju lite blandat roligt och även digitalklockor och reservdelar om någon är intresserad.
När vi ändå är på ämnet. Trevlig elektronika 5. Om man undrar var den ligger så är det i @Rikala :s inköpslista troligen...
Ta ett av varjeAh, de har ju zebragummi!
Kanske skall ta o beställa (kommer dock inte ihåg till vilken klocka).
Ja.Jag tror det där är en dammodell