• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Utvisaren

Patek
Skitmorgon på er. Nya snipern har bara slutat gå. 😢😢
20220110_201746.jpg
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Visst borde det inte kunna komma in skräp då, den är väl knappt halvåret gammal? Mina är ju verkligen i en förödande miljö av , foder, spanmålsdamm och lantbruksströ spån. Inte säker på om de ens var de som orsakade det. Jag hade öppnat min de kan ju va en orsak att de kom in smuts på min
Finns säkert någon i tråden som kan svara sen, när dom rullat ut sängen. Vänta in @Vostok han ska bara sota pannan
 

Vostok

Audemars
Visst borde det inte kunna komma in skräp då, den är väl knappt halvåret gammal? Mina är ju verkligen i en förödande miljö av , foder, spanmålsdamm och lantbruksströ spån. Inte säker på om de ens var de som orsakade det. Jag hade öppnat min de kan ju va en orsak att de kom in smuts på min
Finns säkert någon i tråden som kan svara sen, när dom rullat ut sängen. Vänta in @Vostok han ska bara sota pannan
Pannan sotad men sitter på en buss just nu.. Kan ju vara en skruv som sitter dålig men svårt att säga utan att öppna och kika? Jag hitta en plastbit i en ny som stannade för mig så skräp kan det absolut vara med
 

Utvisaren

Patek
Visst borde det inte kunna komma in skräp då, den är väl knappt halvåret gammal? Mina är ju verkligen i en förödande miljö av , foder, spanmålsdamm och lantbruksströ spån. Inte säker på om de ens var de som orsakade det. Jag hade öppnat min de kan ju va en orsak att de kom in smuts på min
Finns säkert någon i tråden som kan svara sen, när dom rullat ut sängen. Vänta in @Vostok han ska bara sota pannan
Så är det. Sota först, kaffe sen. Hårda bud i Mellerud. Eller var han nu bor...
 
  • Like
Reactions: Beo

Utvisaren

Patek
Pannan sotad men sitter på en buss just nu.. Kan ju vara en skruv som sitter dålig men svårt att säga utan att öppna och kika? Jag hitta en plastbit i en ny som stannade för mig så skräp kan det absolut vara med
Vred maskineriet baklänges några timmar så rykte det till i bagetten så gick den igen. Ja ja. Vad vore livet utan lite irritationsmoment? 😁 😁
 

Utvisaren

Patek
Pannan sotad men sitter på en buss just nu.. Kan ju vara en skruv som sitter dålig men svårt att säga utan att öppna och kika? Jag hitta en plastbit i en ny som stannade för mig så skräp kan det absolut vara med
Nog för att jag har en skruv eller två som sitter löst men vi behöver väl inte diskutera det offentligt? 🤔 😂 😂
 

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Jag brukar söka runt lite efter Desert Shield, mest bara för att det är kul och att 99,99% av det man hittar är franken, men här verkar det faktiskt vara en som är kosher. jag är ev lite skeptisk till de kritvita lume-pluttarna, som ofta brukar vara mer åt det bruna hållet. Annars tycker jag att de attribut som skall finnas är på plats, men den som säljer vet även hur man tar rejält betalt...

En liten kul detalj i bilden där verket är isärplockat är att det ligger två st fjädrar som jag identifierar som (den enda...) fjädern som skall sitta i keyless-mekanismen. Grejen är att det alltså bara skall finnas en sådan fjäder... :)

 

hepanter

Patek
2-Faktor
Just fått leverans av spån.
Frugan är lack på PostNord.
De är inte bara ryska klockor dom missköter att frakta hit.

Hennes tävlingsbikini har blivit felsorterad och skickat ner till spetsen av Skåne. Ingen paketlapp, 30 före i kön hos PostNord i kundtjänsten... Känns detta igen?
DSC_9657.JPG
DSC_9658.JPG
 

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Idag spammar jag hej vilt. Nedan en Series 2 som ser OK ut. Dem ser man inte ofta. Även den på en tydligt icke låg prisnivå...

 

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Just fått leverans av spån.
Frugan är lack på PostNord.
De är inte bara ryska klockor dom missköter att frakta hit.

Hennes tävlingsbikini har blivit felsorterad och skickat ner till spetsen av Skåne. Ingen paketlapp, 30 före i kön hos PostNord i kundtjänsten... Känns detta igen?
DSC_9657.JPG
DSC_9658.JPG
Nej, kan inte säga att jag har råkat ut för att jag har blivit av med en tävlings-bikini. Osvuret är dock bäst och man vet aldrig vad som kan hända i framtiden. Leveransen av spån tycks ju dock ha fungerat. Jag funderade först på vad det var för konstigt vitt lurvigt på ovansidan, innan jag insåg att det sannolikt är vanlig hederlig svensk snö. :D
 

MAz_666

Rolex
Just fått leverans av spån.
Frugan är lack på PostNord.
De är inte bara ryska klockor dom missköter att frakta hit.

Hennes tävlingsbikini har blivit felsorterad och skickat ner till spetsen av Skåne. Ingen paketlapp, 30 före i kön hos PostNord i kundtjänsten... Känns detta igen?
DSC_9657.JPG
DSC_9658.JPG
Jag ser inte problemet. Jag har sett många "miss fitness bikini"-dressar. Låna henne några av din Natoband så är bikinin fixad!!!
 
Topp