Modellen jag vill ha verkar bara finnas hos eBayhandlare. Uppdaterar med bild om 1-2 månader.Varifrån är det du funderar på att handla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Modellen jag vill ha verkar bara finnas hos eBayhandlare. Uppdaterar med bild om 1-2 månader.Varifrån är det du funderar på att handla?
Jag är och spanar lite i det ryska 3133 forumet på VK och det flyger förbi en del som ser bra ut. Men de gick väl lös på 8k eller så?Snyggaste chronografen man kan tänka sig!
Har du köpt?
Hur ser klockan ut??
Jag trodde nästan du hittat en sån härTja, flippade bara runt klockan, om du granskar bilderna kan du nog lura ut vilken det var...
Fortfarande en oerhört snygg grund-design som väcker extremt mycket ha-begär. Enda problemet jag har med denna utgåva är utformningen på kronografens sekundvisare. Jag har svårt att förstå varför man har gått ifrån den ursprungliga rena formen.Alltså de nya är inte fula heller...
Tja, du får kanske blunda när du tittar på den? Det är ju trots allt viktigast att den är cool och sekundärt funktionell.Fortfarande en oerhört snygg grund-design som väcker extremt mycket ha-begär. Enda problemet jag har med denna utgåva är utformningen på kronografens sekundvisare. Jag har svårt att förstå varför man har gått ifrån den ursprungliga rena formen.
Men, som sagt, man vill ha!
Nytt är nytt!!Alltså de nya är inte fula heller...
Jag trodde nästan du hittat en sån här
Så du tar det med ro att du inte har paddlar?Brunstrundan väntar..
Fasen va bra denna tunna är, om jag hade fått välja om hade jag nog hellre valt en 913 tavla, men va för lite insatt då för att fatta det. Men måste säga att de går fin fint utan paddlar , jag gillar pil visaren. Lite som den senare versionen av nvch 30 gen2
Haha bättre med pilbåge än paddel vid självförsvarSå du tar det med ro att du inte har paddlar?
Vad tror ni om denna? Eller är det ett damur?
Vad tror ni om denna? Eller är det ett damur?
Thickness | 14 mm |
Caliber | self-winding movement 2616.2H (23 jewels) |
Case size | 45x38mm |
Stainless steel case |
Jag gör väl som vanligt och postar lite kul som far förbi när man är ute och jagar
Lurar lite på denna men jag har ingen aning om det skall vara pluttar stora eller små, vita eller grå. Visare eller något alls. Men det är första gången jag ser den så tänker att den är lite ovanlig.
Inget oresonligt pris men det är ytterst oklart om auktionen är avslutad eller inte. Fjärderen dock av men inget irreparabelt precis.Aldrig sett! Supercool! Dyr?
Nja, om vi pratar de nya blir det inte fullt så dyrt. Jag vet väl iofs inte vad euron står i i Skåne, men här blir det mindre än 6,5k.Alltså de nya är inte fula heller...
Jag är och spanar lite i det ryska 3133 forumet på VK och det flyger förbi en del som ser bra ut. Men de gick väl lös på 8k eller så?
Euron funkar som med elpriset. Det blir dyrare ju längre söderut man kommer i landet.Nja, om vi pratar de nya blir det inte fullt så dyrt. Jag vet väl iofs inte vad euron står i i Skåne, men här blir det mindre än 6,5k.
Betydligt dyrare och mindre mod-inbjudande än Amphibia så för min del säger jag pass.
Men riktigt snygg är den.
Riktigt väldigt snygg när jag tänker efter...
RUSSIAN CHRONOGRAPHS HAND-WOUND
Please select your watch of choice and you will be directed to the related category and article description!www.poljot-watches24.com
Euron funkar som med elpriset. Det blir dyrare ju längre söderut man kommer i landet.
STOR klocka …eller litet akvarium?Tror inte jag fått januariräkningen än... Får se, blir kanske inga fler klockor på ett tag...
Öppnade det andra paketet, bara boetten till min Molnia som jag skall göra till armbandsklocka (väntar på urtavla). Den blir stooooor!
"Sirin"Dagens "ingen på forumet har denna" klocka?
Fn!!!"Sirin"
Hittade en Aurora också. Svår? Eller bara jag som inte sett innan?
Jag tänkte att den gick ihop med Zilanten ganska bra...Den har man sett en del, den andra, kvinnan med hönskropp (eller vad det är) har jag däremot aldrig sett! Udda!