• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Utvisaren

Patek
God morgon gröt på g innan träning. @Utvisaren se va bonden har.
DSC_9668.JPG
DSC_9667.JPG
Jaha, då ser vi ut att bli klockbröder på riktigt med likadana klockor! 😁 😁
 

Utvisaren

Patek
Vad är det för fel på en del människor? Jag frågar en fråga till en säljare på Meshok. Får ett svar. Sedan svartlistar han mig? Wtf? 🤔 🤔
Har man inte lust att handla av den som heter Tato kan man gärna skriva ett meddelande till honom och fråga varför han svartlistar folk som frågar om hans varor? Förstår han inte att han tappar kunder?
Nåja, finns ju ett väl bedagat finger över även till honom. 🥴😁
 

Utvisaren

Patek

hepanter

Patek
2-Faktor
Jag lyfter fel hela tiden. Så grymt ont i ryggslutet när jag lyfter.
Trist att höra 😦
De är ju en riktig power övning.
Första biten till knäna är ju mycket rumpa och ben, sen kommer ju ryggen in mer i rörelsen från knäna och tills man låser ut höften. Se till att ta ett djuuuuot andetag i bottenläget, spänn magen håll båltrycket tryck ifrån med benen, kraften ska gå ner genom hälarna i golvet. Jag brukar tom köra 2 reps på samma andetag om jag hittar ett bra tryck. Magen ska stötta upp ryggen så inte belastningen fördelas fel
 

Pippis pappa

Mr Mustasch
2-Faktor
Jag lyfter fel hela tiden. Så grymt ont i ryggslutet när jag lyfter.
Jag tycker att svingar med kettlebell gjorde en jäkla skillnad för länden i mina marklyft - byggde och mjukade upp mycket i ryggen utan att belastningen blir så hög under tiden - kanske kan vara något? Och så fila på tekniken då givetvis, ont är ju tråkigt att ha 😕
 
Topp