Utvisaren
Diamant
Jaha, då ser vi ut att bli klockbröder på riktigt med likadana klockor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaha, då ser vi ut att bli klockbröder på riktigt med likadana klockor!
Den där är inte gratis precis om jag minns rätt?Godmorgon! Jag fortsätter på samma sätt som jag avslutade gårdagen på.
Jag tror dock att du behöver plocka isär klockan och vrida fram datumringen. Jobbigt och inte ovanligt fel det där...Drog upp den här igår, tickar på ännu... En av de fem renoveringsobjekten för totalt 1000RUB
Ja tänk, den kunde du fått gratis om du tjatat lite. #bejakadininresmålänningDrog upp den här igår, tickar på ännu... En av de fem renoveringsobjekten för totalt 1000RUB
Men... den är ju cool...Jag tror dock att du behöver plocka isär klockan och vrida fram datumringen. Jobbigt och inte ovanligt fel det där...
Jag minns någonting liknande, men det finns värre exempel. Tänk positivt!Den där är inte gratis precis om jag minns rätt?
Man skulle kunna borra ett litet hål i sidan av boetten och föra in en sträng så man kunde "putta på" datumhjulet från sidan utan att behöva riva klockan varje gång..Jag tror dock att du behöver plocka isär klockan och vrida fram datumringen. Jobbigt och inte ovanligt fel det där...
Hm. VIta lumepluppar... alltså tidigt 90-tal eller??Drog upp den här igår, tickar på ännu... En av de fem renoveringsobjekten för totalt 1000RUB
Rimligt. Framför allt är det rimligt.Man skulle kunna borra ett litet hål i sidan av boetten och föra in en sträng så man kunde "putta på" datumhjulet från sidan utan att behöva riva klockan varje gång..
Ok i säcken.
-peace keepern
-amiralski
-gula draken
Nu skall bara Postmord ha sitt skålpund kött sen är allt bra igen.
Hm. VIta lumepluppar... alltså tidigt 90-tal eller??
Gör en mental anteckning att herrn vill ha första tjing på den.Det där blir najs! Klart avis på peace keepern!
Skulle tro det, avsaknad av märkning.
Jag skulle säga samma sak, dvs övergångsperioden efter -91.Det där blir najs! Klart avis på peace keepern!
Skulle tro det, avsaknad av märkning.
För att inte säga smidigt, oerhört smidigt!Rimligt. Framför allt är det rimligt.
Japp, ovanlig och väldigt trevlig. Jag kollade hos MrOatman och insåg då varifrån du fått bilden Inte ofta man ser någon sådan till salu heller. Tycks vara från 60-talet.Snålt med sådana här i tråden... den är faktiskt snygg.
Det är inget skäl att sluta skriva här... tvärtomGodmorgon. Nu ska vi knega.
Alltså man behöver både läsa och höra all data flera gånger innan den fastnar. Teflonhjärnan utvecklas mer och mer för varje dag verkar det som. Greppar likar bra som ett kinesisk glasborttagningsverktygJag skulle säga samma sak, dvs övergångsperioden efter -91.
Jag lyfter fel hela tiden. Så grymt ont i ryggslutet när jag lyfter.Hoppas stötskyddet funkar i verket, blev 10 set mark och 5 se sumpmark. Sen en massa andra övningar Blir ju en rejäl smäll i bottenläget. Men fasen måste ju testa var gränserna går
Och med det underbara 2234 verket. Perfekt fältklocka, om den tålt lite vatten också...Japp, ovanlig och väldigt trevlig. Jag kollade hos MrOatman och insåg då varifrån du fått bilden Inte ofta man ser någon sådan till salu heller. Tycks vara från 60-talet.
Trist att höraJag lyfter fel hela tiden. Så grymt ont i ryggslutet när jag lyfter.
Jag tycker att svingar med kettlebell gjorde en jäkla skillnad för länden i mina marklyft - byggde och mjukade upp mycket i ryggen utan att belastningen blir så hög under tiden - kanske kan vara något? Och så fila på tekniken då givetvis, ont är ju tråkigt att haJag lyfter fel hela tiden. Så grymt ont i ryggslutet när jag lyfter.