Jag tänkte att den gick ihop med Zilanten ganska bra...
Aha, du tänker så... På så vis. Tänkte först asful, men nu när du säger det... Lite rolig iallafall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tänkte att den gick ihop med Zilanten ganska bra...
"70 year of revolution"Hittade en Aurora också. Svår? Eller bara jag som inte sett innan?
"Sirin" är en mytologisk varelse från ryska legender. Hon har huvud och bröst som en vacker kvinna och kropp som en fågel (oftast uggla).Den har man sett en del, den andra, kvinnan med hönskropp (eller vad det är) har jag däremot aldrig sett! Udda!
Nej, jag har den inte jag bara kände igen "Sirin" som är avbildad på urtavlan
Den har jag aldrig sett!! Cool!!Den här då? Alltså jag har hamnat i ett gottebo hos en som har 200 klockor till salu...
Jag ser vissa likheter med denna Poljot Amphibian från 80-talet. Och där blev det plötsligt klockbyte såhär på kvällskvisten!Vad tror ni om denna? Eller är det ett damur?
Admiralskie har jag ingen!
Jo sirener finns ju med i Odysseus också."Sirin" är en mytologisk varelse från ryska legender. Hon har huvud och bröst som en vacker kvinna och kropp som en fågel (oftast uggla).
Sirin - Wikipedia
en.wikipedia.org
3000 rubel. Kan köpa om du vill ha denKööööp! Vad kostade Sirinen?
Smålänning?Aldrig sett! Supercool! Dyr?
Den där är ju riktigt irriterande skitsnygg!Nja, om vi pratar de nya blir det inte fullt så dyrt. Jag vet väl iofs inte vad euron står i i Skåne, men här blir det mindre än 6,5k.
Betydligt dyrare och mindre mod-inbjudande än Amphibia så för min del säger jag pass.
Men riktigt snygg är den.
Riktigt väldigt snygg när jag tänker efter...
RUSSIAN CHRONOGRAPHS HAND-WOUND
Please select your watch of choice and you will be directed to the related category and article description!www.poljot-watches24.com
Smålänning?
3000 rubel. Kan köpa om du vill ha den
Säljarens text:
Редкая победа Птица-Сирин на ходу в новом состоянии. Размер 38*45мм, уши 18мм, коробка и паспорт в комплекте
Sällsynt seger Bird-Sirin på resande fot i ett nytt tillstånd. Storlek 38 * 45mm, öron 18mm, låda och pass ingår
Fullt set
Den är raketful men något säger mig att säljaren kommer ha den kvar en tid till om man ändrar sigFår nog hoppa. Blev lite sugen främst för den är så ful!
Det där var bara en blinkning till en tidigare kommentar idag!Nej! Men vissa är rätt "dyra". Har köpt alldeles för mycket det senaste...
Ser att det står Afghanistan på denna men vad mer?
Det där var bara en blinkning till en tidigare kommentar idag!
Det står nog typ "Hoppas att ingen kommer på den dåliga idén att att förse talibanerna med vapen, för det skulle kunna vara riktigt dumt, men så korkad kan väl ingen vara."Ser att det står Afghanistan på denna men vad mer?
Det står nog typ "Hoppas att ingen kommer på den dåliga idén att att förse talibanerna med vapen, för det skulle kunna vara riktigt dumt, men så korkad kan väl ingen vara."
"ÅRSDAG FÖR UTGÅNG"ЛЕТИЮ ВЫВОДА ВОИСК
Reträtt... eller bäst före datum?"ÅRSDAG FÖR UTGÅNG"
Aha... är den henne som iPhone-användarna pratar med ibland?"Sirin" är en mytologisk varelse från ryska legender. Hon har huvud och bröst som en vacker kvinna och kropp som en fågel (oftast uggla).
Sirin - Wikipedia
en.wikipedia.org