Äta bör man...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den traditionsenliga natten då man plockar sin malört. Helst strandmalört. Så kan man sedan göra sin bäsk. Här hänger lite strandmalört på tork.Vad händer 24 augusti, förutom att Bartolomeus har namnsdag?
Vad händer 24 augusti, förutom att Bartolomeus har namnsdag?
Vad snygg den är!Den här igen:
![]()
Nope, skall vara bidirectional:2416b, laddar den bara på ena hållet? Öppnade en och som vanligt börjar urverket gå som smort direkt...
Men rotorn går helst bara åt ett håll, ytterst ovilligt åt andra... rätt eller fel? Nej jag har ingen service manual men tänkte prova den på watchuseek![]()
Ah, ännu en dykarsmocka!Klockbyte inför morgondagen.
Pepsi hamnar på avbytarbänken och in på banan kommer mr 170 iklädd dykarmocka!
![]()
Det beror på kassa spärr hjul i auto uppdraget,kolla vilka för jag har.2416b, laddar den bara på ena hållet? Öppnade en och som vanligt börjar urverket gå som smort direkt...
Men rotorn går helst bara åt ett håll, ytterst ovilligt åt andra... rätt eller fel? Nej jag har ingen service manual men tänkte prova den på watchuseek![]()
DET hade varit något det!Reflexion: aka "Snillet" spekulerar.
Tänk om man kunde hitta bund i mocka.......![]()
Ja du, tänk...Reflexion: aka "Snillet" spekulerar.
Jag googlade omedelbart på "klockkruka", men... jag vet inte, kommer sannolikt få väldigt konstig riktad reklam här och var nu...Klockbyte till admiralskie![]()
![]()
![]()
Den är ju rätt mossig dennaJag googlade omedelbart på "klockkruka", men... jag vet inte, kommer sannolikt få väldigt konstig riktad reklam här och var nu...
![]()
Kommer mitt lik till nån nytta?Kvällsnöje...
Byte av tavla o boett + service
![]()
Kommer mitt lik till nån nytta?
Var det en utmaning eller???Reflexion: aka "Snillet" spekulerar.
Men det är ju lysande, Sickan!![]()
![]()
God kväll Ryss-tråden. Jag har precis monterat led-ramp på farsans skåpbil. Han blev supernöjd! Förstås hade jag på mig min Tunna under tiden. Det är ju ändå tisdag![]()
Hmmm!förstabilden en insikt om onsdagens baksida?Morn morn![]()
![]()
Amiralskie!!!Morn morn![]()
![]()