MAz_666
Guld
... tex såhär.
![]()
Precis - grym "gamling"!!!
Eller lite ungdomlig ScubaKille som den här:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
... tex såhär.
![]()
Precis - grym "gamling"!!!
Jag stämmer in och föreslår Scuba Dude. Tavlan i olika varianter har funnits med sedan åtminstone 80-talet och är en verkligt klassisk Vostok-tavla. Fördelen med den svarta varianten är just att den är relativt neutral. Genom att variera bezel och band kan du förändra klockans utstrålning på en mängd olika sätt. Detta är en av de roliga aspekterna med att samla ryskt; Om man vill är det både enkelt och relativt jättebilligt att modifiera klockan efter egna tankar och önskemål.Hjälp mig med min beslutsångest. Vilken bör jag slå till tycker ni?
Tummen upp () för första klockan (scuba dude).
Arg gubbe () för andra klockan.
![]()
![]()
Men kom ihåg: Det som göms i snö...Så då kan du skrapa ihop till en klocka till?![]()
![]()
![]()
... kan vara gul snö!Men kom ihåg: Det som göms i snö...
Jag bl aIngen som väntar på paket?
Bild från Aftonbladet...
![]()
Beställt och betalat för scuba dude. Nu behöver jag röd vridningsinlägg, var inom EU kan jag beställa det? Eller någon som har en till salu här?Hjälp mig med min beslutsångest. Vilken bör jag slå till tycker ni?
![]()
![]()
Den där är inte dum...Alltså här har man gått och varit lyckligt ointresserad av allt vad chronografer heter och så dyker denna jäkel upp i någon grupp och blev av någon anledning plötsligt så himla viktig att ha..
![]()
Alltså här har man gått och varit lyckligt ointresserad av allt vad chronografer heter och så dyker denna jäkel upp i någon grupp och blev av någon anledning plötsligt så himla viktig att ha..
![]()
Verkligen!Den där är inte dum...
![]()
Poljot Traveller Chronograph
Werk: Kaliber 3133 Gehäuse: Edelstahl poliert Zifferblatt: schwarz Durchmesser: 39 mm Höhe: 14 mmwww.poljot24.de
Snacka om smocka!![]()
kör lite mocka i motljus för att varva ner
Väldigt snyggt samverkande färger!Pausar jobbet för att fota klockan.
![]()
![]()
Vostok-watches24 eller klockanett.se har ringar. Nästan för många.Beställt och betalat för scuba dude. Nu behöver jag röd vridningsinlägg, var inom EU kan jag beställa det? Eller någon som har en till salu här?![]()
En klocka kommer sällan ensam.Alltså här har man gått och varit lyckligt ointresserad av allt vad chronografer heter och så dyker denna jäkel upp i någon grupp och blev av någon anledning plötsligt så himla viktig att ha..
![]()
Ja. Rena bröllopsbutiken.Vostok-watches24 eller klockanett.se har ringar. Nästan för många.
Du kan ju skoja till det halvvägs med en ny ring?Alltså här har man gått och varit lyckligt ointresserad av allt vad chronografer heter och så dyker denna jäkel upp i någon grupp och blev av någon anledning plötsligt så himla viktig att ha..
![]()
Ja det är ju inte ens möjligt att ett PostNord ekipage bil o släp skulle åka utan minst 2 @Rikala paket![]()
Vad tror ni om bezeln i länken nedan på scuban? Snyggt?Hjälp mig med min beslutsångest. Vilken bör jag slå till tycker ni?
![]()
![]()
Grymt!!Originallänk på sniper, bara tända cigarren![]()
Tack för att du rotade fram den!!Grymt!!![]()
Mmm... de har åtminstone inte råkat tappa alla paket längs vägen... hoppas det gick bra för föraren.Ingen som väntar på paket?
Bild från Aftonbladet...
![]()
Jag säger väl pang på röd... måsen!FYI - Har precis beställt två klockor med måsar på. Blev lite inspirerad av snacket här för några dagar sedan...![]()
Vad tror ni om bezeln i länken nedan på scuban? Snyggt?
![]()
Vostok Klockor | VostokWorld
Vostok Amphibia & Komandirskie | Ryska vintage klockor från 70-, 80- och 90-talet | 90 dagars öppet köpwww.klockanett.se
Ja den där var ju riktigt snyggDu kan ju skoja till det halvvägs med en ny ring?
![]()
Har ju varit sugen på att byta ring på denna, även om jag gillar den som den är. Köpte ju denna med tavlan för jag ville ha en blå ring eller en Läderlappen.Det blir en mycket bra kombo!