Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Just så! Ta en gammal grej och gör något nytt och stiligt med det hela! Tänker man hållbarhet så är det ju renovering man skall göra. Inte smälta ner boetten igen och göra en annan av den osv. Återanvänd tills det inte är möjligt längre. Först då smälter man ner.Okej, den här har iallafall orginaltavla!
Dock har jag ju gått ganska hårt åt tavlan.! Nya visare med...
Vostok, соль из рога оленя
![]()
Oj.Väldigt snyggt samverkande färger!
(men jag tror att bezeln behöver linjeras upp en aning...)
Ja eller skaffa en Goroda. Alla vägar bär till klockbutiken!Ja den där var ju riktigt snyggvore kul att bygga något utifrån den
![]()
Senaste var satt som gåva och 5000 rubel. Susade igenom utan kommentarer. Tur?Det känns ju surt o betala nästan 400 i moms för ett paket, men man får skylla sig själv när man ber dem sätta ett lågt pris utan att specificera vad. Då sätter de så klart 0 och då får man betala full moms. Men, det är ju coolt och betala moms!![]()
Har ju varit sugen på att byta ring på denna, även om jag gillar den som den är. Köpte ju denna med tavlan för jag ville ha en blå ring eller en Läderlappen.
Synpunkter? Nej, det finns ingen ring med måsar på...
![]()
![]()
![]()
Har ju varit sugen på att byta ring på denna, även om jag gillar den som den är. Köpte ju denna med tavlan för jag ville ha en blå ring eller en Läderlappen.
![]()
![]()
![]()
Hur mås de egentligen?
Nej inte korvaluringen!!!
Finns en ganska fin keramisk Batman på vw24 ocksåHar ju varit sugen på att byta ring på denna, även om jag gillar den som den är. Köpte ju denna med tavlan för jag ville ha en blå ring eller en Läderlappen.
![]()
![]()
![]()
Now you are talkingOj.
Naturligtvis bäste bror, naturligtvis.
![]()
![]()
Alla borde ha minst en Goroda (eller sex st)Ja eller skaffa en Goroda. Alla vägar bär till klockbutiken!![]()
![]()
Hade du Oceanen eller kom den idag med???Mitt i allt paketkaos fick jag plötsligt ett litet paket levererat idag...
![]()
Mitt i allt paketkaos fick jag plötsligt ett litet paket levererat idag...
![]()
Den här då? чайка eller Chaika (fiskmås)
![]()
Ja själv är jag nöjd med blå bezel till den tavlan, men jag är även inne på att prova en orange till sommarmod.Har ju varit sugen på att byta ring på denna, även om jag gillar den som den är. Köpte ju denna med tavlan för jag ville ha en blå ring eller en Läderlappen.
![]()
![]()
![]()
Orange eller den mer turkos/ljusblåa ger nog fin sommarkänsla!Ja själv är jag nöjd med blå bezel till den tavlan, men jag är även inne på att prova en orange till sommarmod.
![]()
Den kom idag. Det är min första OKEAH och nej, den är inte "äkta", men den är välgjord, välservad och går väldigt bra.Hade du Oceanen eller kom den idag med???
Det var ju en AN-2 som användes när en ryss flydde från Sovjetunionen våren 1987 och lyckades ta sig till Gotland (ja, minus ca tio meter innan bränslet tog slut). Jag minns händelsen väldigt väl eftersom jag gjorde värnplikt i flygvapnet när detta inträffade och det av flera skäl blev en hel del snack om denna lilla incident. Jag har för mig att flygplanet fortfarande finns utställt på något museum på Gotland.Herregud, fler kronografer! Behöver du verligen fler? Jag kan ta dom!!!
Här är ett annat tips på vad du kan göra med Mig-klockan!
![]()
I år blir det åtminstone inköp av 2 st till klockor (förutom dom 7 jag redan beställt i år, samt några från förra året som inte kommit än)!
Minst en Dnepr och en Admiralskie!
Fina klockor!
De hade jag tom koll på att du hadeHar man för många klockor när man glömt att man redan har en av dessa???
![]()
![]()
Lagom många skulle jag sägaHar man för många klockor när man glömt att man redan har en av dessa???
![]()
![]()
Det var ju en AN-2 som användes när en ryss flydde från Sovjetunionen våren 1987 och lyckades ta sig till Gotland (ja, minus ca tio meter innan bränslet tog slut). Jag minns händelsen väldigt väl eftersom jag gjorde värnplikt i flygvapnet när detta inträffade och det av flera skäl blev en hel del snack om denna lilla incident. Jag har för mig att flygplanet fortfarande finns utställt på något museum på Gotland.
Det är lite som semester. Den har varit lagom om man har glömt sina lösenord.Har man för många klockor när man glömt att man redan har en av dessa???
![]()
![]()
Rena FBI. Farmers Bureau of Investigation.De hade jag tom koll på att du hade