Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Farmers bureau..Rena FBI. Farmers Bureau of Investigation.
Davai, davai!
![]()
Farmers bureau..vart fan får du allt sånt där från? Och den där traktorn till bil på det helt okommenterat - jag skrattade så jag skrämde barnen när jag såg den där posten
![]()
Ja du, vissa skruvar är åtdragna, andra är lite lösa och en del saknas helt.Farmers bureau..vart fan får du allt sånt där från? Och den där traktorn till bil på det helt okommenterat - jag skrattade så jag skrämde barnen när jag såg den där posten
![]()
Tja kommentarer kändes lite överflödiga. En bil säger ju mer än tusen ord.Farmers bureau..vart fan får du allt sånt där från? Och den där traktorn till bil på det helt okommenterat - jag skrattade så jag skrämde barnen när jag såg den där posten
![]()
Svamp i röret? Det låter det...Snart går den sista svampen i rörledningen![]()
Ja, så skulle nog jag uttrycka det.Har man för många klockor när man glömt att man redan har en av dessa???
![]()
![]()
Hehe njaSvamp i röret? Det låter det...
Är det något motsvarande "flugor i trumpeten "?
Haha ja jäklarLite som den här bilen, som top gear testade. Se gärna hela inslaget, det är värt det!
Håller helt med dig därVintage är vintage
Detta går man ju igång på
Så förbaskat snygg boett
![]()
![]()
Med vettiga verktyg är det väl snart gjort. Har aldrig bytt safir men det måste ju gå. Gissar att de värms bort och limmas med sånt där transparent... Hypo cement som blir helt transparent eller liknande goja? Eller UV härdande. Har svårt att tänka mig att safiren skulle vara flexibla som akrylen. Men det är spekulationer. Jag förstör mer än jag lagar i regel...Hur är de med glasbyten? Jag börjar bli tokig på min strela. Jag fullständigt avskyr reflektionerna i glaset. Sitter safir glas på. Är de möjligt att byta till plastglas istället?![]()
Hur är de med glasbyten? Jag börjar bli tokig på min strela. Jag fullständigt avskyr reflektionerna i glaset. Sitter safir glas på. Är de möjligt att byta till plastglas istället?![]()
Kvällspromenad.
![]()
![]()
![]()
ALLA mina ryska kronografer är på service. Blä.Äntligen ryssfredag, som denna gång högtidlighålls med OKEAH på handleden och gröttrallrik på frukostbordet.
![]()
Nya glas finns i massor. Man bara mäter och beställer. Inget konstigt för en urmakare.God morgon
Tack för svaren om glaset.
Tänkte höra med min lokala urmakare, han har hjälpt mig förr. Är de någon som vet iaf en vanlig urmakare enkelt kan få tag på ett Plexi eller ska man försöka själv att fixa fram ett glas. De skulle ju bli så mycket bättre och snyggare. De tidigare versionerna av strela med 3133 körde ju det. Annars får jag höra med poljot 24 där jag köpte den om dom kan hjälpa mig hmm
God morgon i vilket fall
Zlatoust på![]()
Och du köpte den så klart? Eller?Va är det Fredag redan? Härligt!! Man blir lite lätt dagvill när man sitter hemma och jobbar hela tidenHar knappt varit utanför dörren på hela veckan
Grävde runt lite på Ebay och såg att en sån här låg uteDom ser man inte så ofta
![]()
![]()
☭ Watch Vostok 2416Б SU Amphibian 21 Jewels Scuba Soviet USSR Vintage SERVICED | eBay
WATCH «VOSTOK» AMPHIBIAN 2416Б SU. Made Chistopolsky watch factory in the city of Chistopol, the Republic of Tatarstan in about 1980-1989. The watch is waterproof to 20 ATM. The watch case is made of high quality stainless steel.www.ebay.com
Den där var riktigt snygg. Lite Banana-stuk på ngt sätt (men inte lika gul...Va är det Fredag redan? Härligt!! Man blir lite lätt dagvill när man sitter hemma och jobbar hela tidenHar knappt varit utanför dörren på hela veckan
Grävde runt lite på Ebay och såg att en sån här låg uteDom ser man inte så ofta
![]()
![]()
☭ Watch Vostok 2416Б SU Amphibian 21 Jewels Scuba Soviet USSR Vintage SERVICED | eBay
WATCH «VOSTOK» AMPHIBIAN 2416Б SU. Made Chistopolsky watch factory in the city of Chistopol, the Republic of Tatarstan in about 1980-1989. The watch is waterproof to 20 ATM. The watch case is made of high quality stainless steel.www.ebay.com
Man ser ju knappt kaffet för den där (&&%/ klockan!!!Kaffe, denna ädla dryck!
![]()