Utvisaren
Diamant
Nikolai och Andrei. De gjorde så många betalningar kom i tid. Sålde många försäkringar i Irkutsk. Mina fina bröder. Nu kör de Volvo med Jesus. Ske hans vilja.Va fan är det en Volvo??? Thug life!!![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nikolai och Andrei. De gjorde så många betalningar kom i tid. Sålde många försäkringar i Irkutsk. Mina fina bröder. Nu kör de Volvo med Jesus. Ske hans vilja.Va fan är det en Volvo??? Thug life!!![]()
![]()
![]()
Men är summan av latserna konstant?Har just byggt ett eget latshandtag![]()
![]()
![]()
Vi som njöt av Drutten & Gena (observera: inte Gena & Drutten ...Dom här figurerna är det nog bara vi med lite årsringar som minns
t![]()
![]()
Ser ut som 850.850? Eller möjligtvis 960?
Dom där kan du klistra på nåt armband, OCH på Rosa612.Om jag plockar bort alla stenar så får jag en ryggmassage ikväll hoppas de är värt det![]()
Är preciosa, dyrt helsikeDom där kan du klistra på nåt armband, OCH på Rosa612.
Ka ern potteg watchesHar ni sett den här? Det jag skrev ovan var inte mambo jambo...
Minion Translator ― LingoJam
lingojam.com
Yeees!!! Jag är ung har aldrig sett detta.Dom här figurerna är det nog bara vi med lite årsringar som minns
t![]()
![]()
Får den någon handledstid nu då? Kanske dags för en klock-judas vecka för för dig med...Jag mjölkade med denna GS innan jag föll i kaninhålet för ryska klockor, så den tål livet. Den länken är som silke på handleden. Det sitter ett 9f82 verk specat till 10spy, går på +1 sek per år.
Härlig petroleum blå tavla
Skulle kört Judas idag men glömde det.Får den någon handledstid nu då? Kanske dags för en klock-judas vecka för för dig med...![]()
Dom här figurerna är det nog bara vi med lite årsringar som minns
t![]()
![]()
@Vostok tog sig tid att köra copy and paste I omvandlaren. Eller så kan han flytande minionskaKa ern potteg watches
LP-skivan ligger någonstans här hemma....Misstänker att det är fler här på forumet som äger en sedan sin barndom.![]()
Dom här figurerna är det nog bara vi med lite årsringar som minns
t![]()
![]()
Teskedsgumman den minns jagNja, ev. finns en hos föräldrarna, men tror inte det. Dock vet jag att det finns en tedskedsgumman där iallafall!
Bolibompa draken måste ju vara avkomman efter de därBara o slå till!
![]()
Bara o slå till!
![]()
Ne nu har de slagit slint i agat fabriken
Panna akta tänderna jag skulle nog låta bli att äta själva skallbenetMera mat!
![]()
Shit, tack för tipset!Panna akta tänderna jag skulle nog låta bli att äta själva skallbenet
Se så. Inte träta. Se istället fram emot Skärtorsdagen då vi alla skall hedra Judas genom att ange en vän till polisen.Jaha! Då kör jag dubbel Judas
![]()