• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Utvisaren

Patek
Blev du dålig alltså? Vad fick du??
Tidigare fått Pfizer men igår var det moderna. Är ju ganska vanligt att man kan få lite feberbrytningar och influensasymptom. Frugan fick liknande symptom men de var borta efter en dag. Är nog personligt hur man reagerar. Så jag räknar med att vara på benen igen imorgon. Har bara någon konferens på distans idag så spelar inte så stor roll.
 

Vostok

Audemars
Tidigare fått Pfizer men igår var det moderna. Är ju ganska vanligt att man kan få lite feberbrytningar och influensasymptom. Frugan fick liknande symptom men de var borta efter en dag. Är nog personligt hur man reagerar. Så jag räknar med att vara på benen igen imorgon. Har bara någon konferens på distans idag så spelar inte så stor roll.
Å fanken! Ja krya på dig då!
 

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Godmorgon på er. Jag förgyller min tisdag med denna "tonneau-boss" i form av NVCh-30 gen 2 från första halvan av 80-talet.
20220125_075820.jpg
 

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Tidigare fått Pfizer men igår var det moderna. Är ju ganska vanligt att man kan få lite feberbrytningar och influensasymptom. Frugan fick liknande symptom men de var borta efter en dag. Är nog personligt hur man reagerar. Så jag räknar med att vara på benen igen imorgon. Har bara någon konferens på distans idag så spelar inte så stor roll.
För mig var det tvärtom. Fick Moderna för dos 1-2 med ordentliga symptom efter främst dos 2. Nu fick jag Pfizer vid #3 och mer lindriga symptom jmf med tidigare.
 

Pippis pappa

Mr Mustasch
2-Faktor
Oj vad snygg den blev!
Sambon borde uppskatta den.
Men nåt mockaband fick hon inte. Näe, det måste finnas gränser för vad man kan få...
Tack 🙂 haha ja jag hoppas det. Och nä mocka kan man ju inte hålla på att strössla omkring sig hur som helst - jag är inte gjord av mocka.


Då får du vänta (iallafall om jag skall bygga), har en annan mod på g, väntar bara på tavla, visare, boett, ev urverk, armband och färg. Självklart allt från olika ställen...
Haha vänta är något jag oförklarligt blivit bättre på sedan jag började intressera mig för ryska klockor 😅
Klokt att inte enbart förlita sig på en leverantör 🙂👍
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Tack 🙂 haha ja jag hoppas det. Och nä mocka kan man ju inte hålla på att strössla omkring sig hur som helst - jag är inte gjord av mocka.



Haha vänta är något jag oförklarligt blivit bättre på sedan jag började intressera mig för ryska klockor 😅
Klokt att inte enbart förlita sig på en le
Synd du inte hann fota mer😀 hon ko..er ju i te lämna den ifrån sig nu. Tänk dej ett militär tyg NATO i grönt på den, nu drömmer bonden sig bort
 

Pippis pappa

Mr Mustasch
2-Faktor
Synd du inte hann fota mer😀 hon ko..er ju i te lämna den ifrån sig nu. Tänk dej ett militär tyg NATO i grönt på den, nu drömmer bonden sig bort
Jag hoppas verkligen att hon ska gilla den såpass att hon bär den lite iaf - men det är ju vanskligt det där med att försöka sprida sina egna intressen till anda 😅

Smög faktiskt iväg ett par bilder till bara för din skull

8FA67D00-E950-42D7-B4A1-A27747CB132C.jpeg
164D0053-33A3-48DA-A4C8-F7725B0CC48D.jpeg
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Tack 🙂 haha ja jag hoppas det. Och nä mocka kan man ju inte hålla på att strössla omkring sig hur som helst - jag är inte gjord av mocka.



Haha vänta är något jag oförklarligt blivit bättre på sedan jag började intressera mig för ryska klockor 😅
Klokt att inte enbart förlita sig på en leverantör 🙂👍


Haha, ja klokt vet jag inte. 😃 Det vara bara så att varje del bara fanns hos en leverantör.

Tror det kommer bli en riktigt cool mod, ni får ca om ca 1 månad...

Kommer inte se ut som en vanlig vostok iallafall!
Skulle verkligen vilja ha tag på en dragonbezel, det hade passat så bra, verkar dock vara slut i lager så jag får köra på den som kommer med boetten så länge.
 

Vostok

Audemars
Haha, ja klokt vet jag inte. 😃 Det vara bara så att varje del bara fanns hos en leverantör.

Tror det kommer bli en riktigt cool mod, ni får ca om ca 1 månad...

Kommer inte se ut som en vanlig vostok iallafall!
Skulle verkligen vilja ha tag på en dragonbezel, det hade passat så bra, verkar dock vara slut i lager så jag får köra på den som kommer med boetten så länge.
🤔😂
1643099417624.png
 

Pippis pappa

Mr Mustasch
2-Faktor
Haha, ja klokt vet jag inte. 😃 Det vara bara så att varje del bara fanns hos en leverantör.

Tror det kommer bli en riktigt cool mod, ni får ca om ca 1 månad...

Kommer inte se ut som en vanlig vostok iallafall!
Skulle verkligen vilja ha tag på en dragonbezel, det hade passat så bra, verkar dock vara slut i lager så jag får köra på den som kommer med boetten så länge.
Ibland får man göra dygd av nödvändigheten 🤷‍♂️😄

Ser fram emot att se resultatet!
 
Topp