Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt riktigt. Jag tänkte inte på torrsprickor utan sprickor rakt igenomSmå torrsprickor i glas går inte jättedjupt, men tillräckligt djupt så man får hålla på ett bra tag. De går oftast och slipa bort på ett Vostokglas iallafall.
Brukar kolla denna sida! Under ”Hands” skilde visst lite!Någon som har dimensionerna för de små visarna på 3017 och 3133? Fundera på om de har samma mått och går att flytta mellan modellerna?
Jag kör med 800 - 1200 - 2000, men visst om man skall slipa ner mycket på djupet kanske man skulle kunna gå på 400.Ja, jag kör 400. Rätt grovt dock.
sjukt läcker!Äntligen fredag. Jag tycker att det är coolt att datumet står på 24, det är ju (amerikanskt datum), 2/4, frågor på det?
Det finns tyvärr skillnader mellan Poljot och Maktime (tunnare dimensioner på Maktime), men om det gäller de små visarna vet jag inte. Kronografens sekundvisare har dock inte samma dimension på röret.Brukar kolla denna sida! Under ”Hands” skilde visst lite!
bidfun-db Archive: Watch Movements: Poljot 3133
www.ranfft.debidfun-db Archive: Watch Movements: Poljot 3017 Strela
www.ranfft.de
Right nu har jag vartenda storlek från 400 till 2000. Argh...Jag kör med 800 - 1200 - 2000, men visst om man skall slipa ner mycket på djupet kanske man skulle kunna gå på 400.
En av minaKan upplysa om att motorcyklarna redan är ute och bränner järnet på vägarna trots att gruset ligger kvar... ett säkert vårtecken. En del kan bara inte hålla sig, vilket jag förstår helt. Oerhörd frihetskänsla med motorcykel. Men det är bra kallt om fingrarna när det bara är 5-6 plus. Bästa tiden är ju när rapsen står fullmogen innan skörd och det är som att köra i små gröngula gångar på de små landsvägarna. Kränga av hälften av klockorna och inhösta en MC till våren?
En av mina
Lägger med en klocka så det inte blir för OT
En annorlunda Slava:
Övriga armbandsur | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övriga armbandsur enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
LIte sol och en kall vän så blir allt snart ganska så bra!
Rätt bra söndag ändå
Kunde inte motstå att modifiera den!! Förlåt!!Här körs det inte så väldigt mycket motorcykel just nu. Även om jag faktiskt mötte en herre som kom körande med skidor på fötterna häromdagen så får nog det ändå räknas till undantagen.
Fint väder ändå.
3133 moddare... finns rolilga rektangulära lådor
Förlåt?Kunde inte motstå att modifiera den!! Förlåt!!
Hahaha!! Underbart!! Varsågod!!Förlåt?
Tack! (så jag rättade till mitt ursprungliga misstag)
Mmmm!ggr2 igen!En av mina
Lägger med en klocka så det inte blir för OT
!Ny promenad för att försöka få upp flåset efter Coviden.