En kokt med bröd brukar kunna slinka ner den med...Man får som vanligt nöja sig med en mjukglass och lulla hem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En kokt med bröd brukar kunna slinka ner den med...Man får som vanligt nöja sig med en mjukglass och lulla hem.
Men strunta i betalningen då?!Plötsligt händer det!
Mnja nu är det nog med isärplockade ur. 3 skall ihop innan jag plockar isär något mer tänker jag... vi får väl se hur det går. Eller får jag köpa lite fler glaskupor. 20 spänn på ICAAjdå, det där är ett känt fel på just Weishi 1900. Bäst att du skyndsamt byter till dig min Weishi 1000 så skall du se att det löser sig. Under tiden kan du passa på att ge turistklockan en liten service.
Vänta bara, om en vecka får du besked om att paketet har returnerats eftersom du (din slarver!) har struntat i att betala moms....
Men en klocka borde väl som regel börja gå sakta om den inte är servad? Undantaget klibb och klabb i balansen? Gammal olja stelnar alltid sa gubben och slängde kärringen i sjön eller hur det nu var...Ajdå, det där är ett känt fel på just Weishi 1900. Bäst att du skyndsamt byter till dig min Weishi 1000 så skall du se att det löser sig. Under tiden kan du passa på att ge turistklockan en liten service.
Raketa
СОСНОВЫЙ БОР
En stad i Ryssland vars största sevärdhet verkar vara Leningrads kärnkraftverk (staden Leningrad bytte namn 1991, men kärnkraftsverket har inte bytt nsmn).
Jag tror dock att det är vanligt att det just är balansfjädern som drabbas av den ihopklibbade oljan och då går verket nog oftast snabbare.Men en klocka borde väl som regel börja gå sakta om den inte är servad? Undantaget klibb och klabb i balansen? Gammal olja stelnar alltid sa gubben och slängde kärringen i sjön eller hur det nu var...
Började också med ett sånt kit och byter och kompletterar med grejer efterhand som det behövs.Köpte verktygset tillfälligt, påtal om kinaverktyg en del av verktygen är bra andra mindre bra. Boettöppnaren och bandhållare är helt okej medan bandstift var inget vidare.
Precis det där är ett riktigt mervärde, och inte bara någon som skrivit ett roligt ord på urtavlan så att klockan plötsligt blir dyr.Hittade ett rätt fint utsmyckat "ryskt" fickur... Sådant här gillar jag! Urverksporr!
Det är faktiskt rent tragikomiskt hur verksamheten bedrivs. Får både originalavin och påminnelsen samma dag. Eller som ett annat fall så fick jag ingen avi alls, utan paketet låg på uthämtningsstället i 2 veckor utan att jag visste om det. Och så skickade paketet i retur. Lövhatt.Vänta bara, om en vecka får du besked om att paketet har returnerats eftersom du (din slarver!) har struntat i att betala moms....
Och jag måste verkligen ha kupor över precis allt för kattan skall prompt upp och nosa på allt. Och det är inte så noga om man river ner lite till höger och vänster. Tvärt om det är ju bara roligt... katt!!!Mnja nu är det nog med isärplockade ur. 3 skall ihop innan jag plockar isär något mer tänker jag... vi får väl se hur det går. Eller får jag köpa lite fler glaskupor. 20 spänn på ICA
Mitt förra paket fick jag en påminnelse på 14 dagar efter att jag hämtat ut det.Det är faktiskt rent tragikomiskt hur verksamheten bedrivs. Får både originalavin och påminnelsen samma dag. Eller som ett annat fall så fick jag ingen avi alls, utan paketet låg på uthämtningsstället i 2 veckor utan att jag visste om det. Och så skickade paketet i retur. Lövhatt.
Tack, jo den känns inte så dum - möjligen lite blek i färgen; fast allt måste kanske å andra sidan inte se ut som ett fyrverkeri inuti ett cirkustältBlev väl bra som det är?
Tack, jo original var faktiskt inte alls så dum - den satt riktigt fint mot boetten tyckte jag så vi får se vad det blir för slutstation för den.Var cool med den ringen med! Gillade även orginalet!
För att vara rättvis mot 1900 så tror jag inte att tusen visar lika höga siffror. Så du får mer för pengarna.I övrigt ser jag absolut inget värde i att gå till 1900 modellen. Grafiken är ju sämre än Donkey kong på fyllan. De används ju bara till att göra olika kulörer på duttarna som markerar varje svängning.
Det känns iofs väldigt rysk. Vi lägger in en färgskärm men den fyller ingen funktion och den är inte heller särskilt cool. Men den visar ju på storheten med det kinesiska folket om inte annat?
Och seriöst, ingen strömbrytare på apparaten utan en vanlig j-dra lampsladd!!
Så mina ur går alltid lite fortare med 1900? Och med lite tur får jag kanske 36k verk också? NAJS med högre siffror!!!För att vara rättvis mot 1900 så tror jag inte att tusen visar lika höga siffror. Så du får mer för pengarna.
Alltså det blev lite villhöver-känsla när man ser den däringa...Tack, jo den känns inte så dum - möjligen lite blek i färgen; fast allt måste kanske å andra sidan inte se ut som ett fyrverkeri inuti ett cirkustält
Tack, jo original var faktiskt inte alls så dum - den satt riktigt fint mot boetten tyckte jag så vi får se vad det blir för slutstation för den.
Den där blev riktigt bra!!!Den här kom idag, dags för moddning!
Före, chromad boett o vanlig ring
Efter, titaniumnitridboett och en pobedaring jag hade liggande. Liten sleten så guldfärgen är inte helt hundra.
Och på armen! Jag vet att inte alla gillar och modda gamla klockor, men så här tycker jag den här borde sett ut från början!
Klart du ska ha en 020! För ~70€ på vw24 är det onödigt att låta bli jag gillar den som fasen än så länge, sitter väldigt civiliserat även på mina ganska små armarAlltså det blev lite villhöver-känsla när man ser den däringa...
Det måste väl rimligen vara så det funkar?Så mina ur går alltid lite fortare med 1900? Och med lite tur får jag kanske 36k verk också? NAJS med högre siffror!!!
Haha, ja. Fick sms igår kväll. Lyckades inte hitta min sändning, likadant idag. Risk att man glömmer av det...
Menyn där du ställer lift angle mm. är ju färgskärmen behövligI övrigt ser jag absolut inget värde i att gå till 1900 modellen. Grafiken är ju sämre än Donkey kong på fyllan. De används ju bara till att göra olika kulörer på duttarna som markerar varje svängning.
Det känns iofs väldigt rysk. Vi lägger in en färgskärm men den fyller ingen funktion och den är inte heller särskilt cool. Men den visar ju på storheten med det kinesiska folket om inte annat?
Och seriöst, ingen strömbrytare på apparaten utan en vanlig j-dra lampsladd!!