Nya har jag köpt på meranom.com har funkat bra.Vart köper alla sina fina ryssar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nya har jag köpt på meranom.com har funkat bra.Vart köper alla sina fina ryssar!
Vet väldigt lite om dom nya men här är lite info om det kan hjälpa?Är det någon som vet något om denna förutom det uppenbara, Vostok Amphibia etc? Tyckte den var snygg och lite annorlunda.
Tack för hjälpen. Har lagt den på önskelistan så får vi se vad jag tycker om nån vecka.Vet väldigt lite om dom nya men här är lite info om det kan hjälpa?
Vostok Amphibia Red Sea 040688
Kaliber:2416
Water-resistant to 200 m.
SuperLuminova hands and indexes.
Stainless seel case and bracelet.
Diameter 42 mm, height 14,5 mm
Grymt!! Grattis!!Tack för hjälpen. Har lagt den på önskelistan så får vi se vad jag tycker om nån vecka.
Ropade förresten hem den gamla tunnan med padellvisarna som du rekommenderade några poster ovan. Samt en annan äldre Amphibia. Slänger upp några bilder när de kommer.
Du kommer att gilla paddelvisarna.Tack för hjälpen. Har lagt den på önskelistan så får vi se vad jag tycker om nån vecka.
Ropade förresten hem den gamla tunnan med padellvisarna som du rekommenderade några poster ovan. Samt en annan äldre Amphibia. Slänger upp några bilder när de kommer.
Ja jag har väl någon 090 men erfarenheter? Det är en Vostok!! Den tål att bli överkörd av en tankbil, den är ganska rejäl och den sticker ut pga sitt lite ovanliga utseende. Lite som att ha en sköldpadda på handledenSlänger upp en bild på min scuba dude på Bond-nato (gillar ironin). Har även satt på en annan vridring som jag tyckte passade.
Tittar även på annan scuba dude med 090 boetten (moderna tunnan?). Nån som har någon erfarenhet av den?
He he. Jo Vostok är Vostok. Tänkte mest på om den är någorlunda bekväm på armen?Ja jag har väl någon 090 men erfarenheter? Det är en Vostok!! Den tål att bli överkörd av en tankbil, den är ganska rejäl och den sticker ut pga sitt lite ovanliga utseende. Lite som att ha en sköldpadda på handleden
Här har du mått på 090 boetten vartfall:
Ja den sitter fint men de äldre är bekvämare tycker jag Smaksak antar jagHe he. Jo Vostok är Vostok. Tänkte mest på om den är någorlunda bekväm på armen?
Den här klockan är kult! Det visste du redan, tror jag.Kostade på mig att återinskaffa en av de modeller jag ångrat mest att jag flippade, en 1967 reissue. Galet bra klocka.
Lite bra att ha information nu när Postnord börjat indriva moms:
https://www.postnord.se/ta-emot/hamta-brev-och-paket/fran-annat-land-import
Ja, de är sjukt långsamma. Köpte en annan ryss den 13 mars, och fick brev från posten igår att den nu hade hanterats och att de ville ha moms innan den kunde skickas vidare.Tydligen ska Postnord vara väldigt sega med posthanteringen för momspliktiga paket. Beställde en Scuba Dude för över en månad sedan och har fortfarande inte sätt röken av den.
Jag väntade över en månad bara på momshanteringen så det är verkligen sirap i Postnord-maskineriet nu, dessutom trodde dom att dom tappat bort försändelsen ett tag men hittade tydligen igen den igen..Tydligen ska Postnord vara väldigt sega med posthanteringen för momspliktiga paket. Beställde en Scuba Dude för över en månad sedan och har fortfarande inte sätt röken av den.
Ja,jag har ett verk med ok balans men som saknar sten ech fjäder om du vill ha?Budade hem denna på tratten som ej fungerande, och hoppas det enda felet är den helt förstörda spiralen. Tror chansen är störst här att få hjälp med att hitta en komplett balans med verkplatta, eller enbart balans? Så min fråga är om någon har ett skrotverk med bra balans, eller enbart balansen att sälja?
En Scuba dude - no date - är väldigt ovanliga. Jag letade länge innan jag hittade min - med svart urtavla. Den där har ju en gul urtavla! Det har jag aldrig sett! Trodde inte att det fanns med gul urtavla. Den måste vara väldigt ovanlig! Grattis till det fyndet!Scuba i skogen
Tack!! Ja den där knep jag direkt när jag såg den.. Det är den där 6 kantiga boetten, den som ser ut som modell 100 men den här här har 18mm lugg medans 100 har 22mm lugEn Scuba dude - no date - är väldigt ovanliga. Jag letade länge innan jag hittade min - med svart urtavla. Den där har ju en gul urtavla! Det har jag aldrig sett! Trodde inte att det fanns med gul urtavla. Den måste vara väldigt ovanlig! Grattis till det fyndet!
Grattis!glädjer mig att det funka.