• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

M26

Rolex
2-Faktor
Sportar 179549 på Meranom länk, gillar dock inte dom nya solida end-länkarna som inte sitter dikt an mot boetten. De gamla ihåliga var ju så mycket bättre!
IMG_20201119_121728.jpg
IMG_20201119_121825.jpg
IMG_20201120_192424.jpg
 

Kessler

Rolex
Hur går det med Vostok @Zackrissonsur.se ? Är sugen på en Vostok men är ju jäkligt lång leveranstid nu från Ryssland. Så skulle vara segt om man köpte en nu, få leverans i april nästa år om ni skulle få in de hos er ganska snart.
 

TychoBrahe

Panerai
2-Faktor
Måste bara posta denna Vostok jag hittade på Etsy när jag surfade runt.
Det är inte ofta, men ibland dyker det upp även ryska kopior.

OBS. Säljaren är tydlig med att det är en kopia.

OBS 2: Det är en quartz.

Screenshot_20201121_171255.jpg
 
  • Like
Reactions: Beo

MAz_666

Rolex
Hur går det med Vostok @Zackrissonsur.se ? Är sugen på en Vostok men är ju jäkligt lång leveranstid nu från Ryssland. Så skulle vara segt om man köpte en nu, få leverans i april nästa år om ni skulle få in de hos er ganska snart.
Förstår inte problemet? Man beställde ju i våras som kom förra veckan, och i sommar som kommer snart, och beställde för några veckor sedan som kommer efter jul! Jämn leverans. ;) 😂 😂 😂 🤘
 
Senast ändrad:

Kessler

Rolex
Ja, ebay kan vara segt men Meranom har expressfrakt med UPS som alternativ i utcheckningen :)

Okej :) Men betydligt dyrare där och framförallt svårsökt. Skulle såklart underlätta mycket om de kom till svensk sida. De flesta jag varit intresserade av har jag sett på ebay. Är sugen på den sandwich som det finns bilder på här i tråden men vill nog ändå helst ha en scuba dude.
 

v0n

Patek
2-Faktor
Okej :) Men betydligt dyrare där och framförallt svårsökt. Skulle såklart underlätta mycket om de kom till svensk sida. De flesta jag varit intresserade av har jag sett på ebay. Är sugen på den sandwich som det finns bilder på här i tråden men vill nog ändå helst ha en scuba dude.
Håller med om att det hade vart trevligt med en svensk sida men ingen vet ju ens hur ett sådant utbud eller priser skulle se ut.

Här då, https://soviet.market/ finns massor av scuba dudes för 60 dollar plus 20 dollar expressfrakt = 689kr, hittar du billigare alternativ får du gärna hojta till.
Första tre siffrorna i referensnumren är boetten, sista tre är tavlan för enklare sökning✌🏼
 

MAz_666

Rolex
Håller med om att det hade vart trevligt med en svensk sida men ingen vet ju ens hur ett sådant utbud eller priser skulle se ut.

Här då, https://soviet.market/ finns massor av scuba dudes för 60 dollar plus 20 dollar expressfrakt = 689kr, hittar du billigare alternativ får du gärna hojta till.
Första tre siffrorna i referensnumren är boetten, sista tre är tavlan för enklare sökning✌🏼
Men vill ni ha just svensk Ryssklockeförsäljning har ni ju Klockanett.se
Där kan ni ju t.o.m. lägga in önskemål som kan tas hem.
 
Topp