Utvisaren
Diamant
Klockren hö hö...Definitivt en Scuba Dude
finns att köpa här och där. Bl.a. på ebay och https://www.vostok-watches24.com/![]()

Men valfri kulör påtavlan med dykare och en svart ring är ju ett säkert kort!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klockren hö hö...Definitivt en Scuba Dude
finns att köpa här och där. Bl.a. på ebay och https://www.vostok-watches24.com/![]()
Väldigt redoRiiiktigt najs! Redo för sommaren!!!
Katedral for the winBuran med katedralvisare!Jag fattar inte varför dessa byttes mot raka visare på senare utgåvor. De är inte fula de heller, men, som sagt, katedral! Det kan vara så att jag har en sådan på väg in... Tillräckligt många kronografer? Troligen inte.
![]()
Den där sunbursten är ju grym! Nästan så att den "lyser".Nu blir det långfil och en balja kaffe så är jag beredd att möta världen med en Amphibia 350 på armen.... Ja just ja, snus måste jag ha med, massor med snus!!!
![]()
Du kan ju bli där i 15 TIMMAR!Väntar på bli släppt efter dos3...
![]()
Tack!!Den där sunbursten är ju grym! Nästan så att den "lyser".
Så underbart, och lite galet, att stoppa en relativt sett nytillverkad tavla, i en gammal 350.
Grym!
"Postnordgudarna"??? Jag tror nog du ska tillbe någon av mörkretsdemoner isf.I'm back
Första Meshok-köpet sen i somras. Hittade några bra pjäser hos samma säljare i Kaliningrad i lite variationer på boetter. Fel krona på en av tunnorna och 350:n är ju inte helt korrekt, men överlag fina. Sen va priset oslagbart.
Har bestämt mig för att undvika datum i den mån det går. Kanske syns på valet av klockor
Nu gäller det bara att be till Postnordgudarna.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fin fint och välkommen tillbaka jag tror du sålde av alla din ryssar lagom jag trädde in i den här tråden i somras.I'm back
Första Meshok-köpet sen i somras. Hittade några bra pjäser hos samma säljare i Kaliningrad i lite variationer på boetter. Fel krona på en av tunnorna och 350:n är ju inte helt korrekt, men överlag fina. Sen va priset oslagbart.
Har bestämt mig för att undvika datum i den mån det går. Kanske syns på valet av klockor
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Häftig rackare! Har du lite intressant historia/info om den?Väntar på bli släppt efter dos3...
![]()
I'm back
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
”Vita döden” lördag så jag kör några actionbilder!ammon är väl lite sisådär för den spred nästan ala hagelbrakare på 80 meter!
![]()
![]()
![]()
Häftig rackare! Har du lite intressant historia/info om den?![]()
Med titannitrid?Vostok Kommandirskie 539301, 2414A manuellt urverk.
Black Admiral of the Navy insignia”
Köptes ny för ett års sedan eller två.
Mer info här:
![]()
Vostok Watch Komandirskie 539301
Vostok Watch Russian Komandirskie 539301 can be purchased at official retailer of Vostok Watch-Makers Incmeranom.com
Купить часы 53 Командирские 539301 недорого
Купите часы 53 Командирские 539301 по низким ценам с доставкой. Сертификаты в наличии. Широкий ассортимент. 100% оригинал. Удобные варианты оплаты. Каталог на сайте.online.vostokinc.com
Med titannitrid?
Aah bananaGod middag!
Är det någon här som gillar SE-modeller så såg jag att denna fanns ”in stock” på Meranom nu.
![]()
Med titannitrid?
Riktigt najs modd de där, är de där en K35 som du plockat in den där härliga tavlan i?”Vita döden” lördag så jag kör några actionbilder!ammon är väl lite sisådär för den spred nästan ala hagelbrakare på 80 meter!
![]()
![]()
![]()
Det där var en skytt värd namnet!
Ja i Simo:s sikte vill man inte varaDet där var en skytt värd namnet!![]()
Japp det stämmer!med guldglasring och guldvisare samt GLASBAKLOCK! @RikalaRiktigt najs modd de där, är de där en K35 som du plockat in den där härliga tavlan i?
Tack o lov att Vostok inte valt den banan som dom andra du nämner. Tjusningen och stjäl är just precis de att de är precis som de är.Kom att tänka på en grej. Vostok har ju all potential i världen för att kunna leka bland dom stora grabbarna, som tex Omega, Tudor, Breitling, mm. Inhouse, historia, varit på månen, mm. Men varför har man valt att lägga sig under tusenlappen? Bättre finish, tidshållning och ordentligt med marknadsföring är allt som krävs, eller?
Håller fullständigt med dig på den punkten. Men varför valde man inte den vägen när man kunde? Är/var Vostok statligt ägd?Tack o lov att Vostok inte valt den banan som dom andra du nämner. Tjusningen och stjäl är just precis de att de är precis som de är.
För att då vore det inte Vostok längre!Kom att tänka på en grej. Vostok har ju all potential i världen för att kunna leka bland dom stora grabbarna, som tex Omega, Tudor, Breitling, mm. Inhouse, historia, varit på månen, mm. Men varför har man valt att lägga sig under tusenlappen? Bättre finish, tidshållning och ordentligt med marknadsföring är allt som krävs, eller?
Den ryska filosofin har väl alltid varit att klara sig själva. Beprövad teknik som man inte i onödan ändrar på. Dagens Vostok skiljer sig ju inte jätte mycket från de Vostok från förr. Skillnaden lite ändringar på boetterna och automatverk. Men i grund o botten samma verk som varit med sen begynnelsen.Håller fullständigt med dig på den punkten. Men varför valde man inte den vägen när man kunde? Är/var Vostok statligt ägd?