• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Rikala

Patek
2-Faktor
Hur är det med de som säljer via ebay? Har de blivit avstängda från siten tänker på Bestrus som säljer via ebay och meshok.

Verkar inte så, dock blir det nog svårt och sälja om ingen kan skicka pengar.

 

Utvisaren

Patek
Får la va nöjd ändå. Beat error är ju ok-ish,jobbigt och fixa när det inte finns en justerbar arm (inte brytt mig om och försöka ens).

20220227_144514.jpg

20220227_144848.jpg
Hm. Din ritar ju fina linjer. På min blir det mer som ett korsord. Där någon skrivit med bläck och gjort måånga fel... 🤔
 
Detta OWG... Har själv inte riktigt förstått tjusningen med det hela. Som att frivilligt gå på diet eller bara äta en sorts mat i en månad. Och välgörenhet sysslar man ju med ändå. Kul grej? Tja, kanske. För mig skapar det bara stress, så jag kommer hoppa över kalajset. Men man får ju önska övriga lycka till i alla fall :)
Jag förstår din tanke. För min del kommer nog OWG förhoppningsvis hjälpa mig uppskatta klockorna i samlingen mer. Den går pengarna till en jätte bra sak i år så det hjälper ju till ^^
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Admin, sluta nu modera i tråden, tycker vi sköter det själva bra!

Det var iallafall skönaste stämningen som fanns på ks i denna tråd, med lite mer avslappnat vad man fick skriva...

Folk börjar trötta och slutar skriva i tråden 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

💔



Kör på den här idag, behöver säkert service men tickar. Kronhalsen är helt slut, har satt fast kronan med Rodico på baksidan så länge...

20220228_102025.jpg
 
Senast ändrad:

Beo

Patek
Admin, sluta nu modera i tråden, tycker vi sköter det själva bra!

Det var iallafall skönaste stämningen som fanns på ks i denna tråd, med lite mer avslappnat vad man fick skriva...

Folk börjar trötta och slutar skriva i tråden 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

💔



Kör på den här idag, behöver säkert service men tickar. Kronhalsen är helt slut, har satt fast kronan med Rodico på baksidan så länge...

20220228_102025.jpg
+ 1 på den och idag kör jag på denna no date!😍
874A590B-E00A-462F-9722-2439F1103A63.jpeg
 

Vostok

Audemars
Admin, sluta nu modera i tråden, tycker vi sköter det själva bra!

Det var iallafall skönaste stämningen som fanns på ks i denna tråd, med lite mer avslappnat vad man fick skriva...

Folk börjar trötta och slutar skriva i tråden 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

💔



Kör på den här idag, behöver säkert service men tickar. Kronhalsen är helt slut, har satt fast kronan med Rodico på baksidan så länge...

20220228_102025.jpg
Ja det börjar försvinna fler och fler från vår förut så trevliga tråd p.g.a. censureringen, riktigt tråkigt det här..
 

MAz_666

Rolex
Ja det börjar försvinna fler och fler från vår förut så trevliga tråd p.g.a. censureringen, riktigt tråkigt det här..
Och på riktigt: det började i samband med "Ukraina". Är det ryska troll som spänt hanen, eller är det ängsliga moderatorer som tycker sig veta bäst?
Vi har ju själva talat om att inte posta ANDRA klockor än ryska (det finns det tusen andra trådar för) men att inte kunna svara på ett svar på ett svar - det blir ju aptrist.
Bild så det inte blir OT!
IMG_0788.jpg
 
Senast ändrad:

branting

Cartier
Idag noterade en kollega att jag hade en ny klocka när vi hade skypemöte (jo, staten kör Skype fortfarande med hänvisning till datasäkerheten). Bör tilläggas att kollegan inte är det minsta intresserad av klockor. Bör även tilläggas att han sett den tidigare klockan, men ändå såg att den här var ny och annan zlatoust. Zlatousten går dock igenom rutan, fördelen med stora klockor 🙂

23E288DB-30B3-4A7F-9E50-702922757763.jpeg
 

MAz_666

Rolex
Idag noterade en kollega att jag hade en ny klocka när vi hade skypemöte (jo, staten kör Skype fortfarande med hänvisning till datasäkerheten). Bör tilläggas att kollegan inte är det minsta intresserad av klockor. Bör även tilläggas att han sett den tidigare klockan, men ändå såg att den här var ny och annan zlatoust. Zlatousten går dock igenom rutan, fördelen med stora klockor 🙂

23E288DB-30B3-4A7F-9E50-702922757763.jpeg
Vi fick inte höra om uppmärksammandet var av karaktären: "fan vad cool" eller "WTF, har du ett väggur på armen?"
 
Topp