• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ryska klockor

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det går bra nu! Grosshandlarlife!
20221008_203758.jpg

Råbiff! Och Vympel !
20221008_193927.jpg
Patron Esping i högform?

Bara ett piller? Själv kör jag typ 5 och inte fan räcker det för och ta mig igenom dagen oskadd. Skall leta reda på en viss klocka snart...
Fick först en laddning men den dög inte. Fick #Raketapiller" efter det. Som läkrna sa. När inget annat funkr tar jag till dessa. Hjälper Morran ut ur bastuträskilainen saaatannnaaa muminjävlar troollissen. Moi moi. Saatana. Kippis.
Int så trååkig.

• Wow
Reactions: Beo
Har du sett den här då? Jag tror det står "alzheimers" i nerkant på urtavlan? 😂

1665303069846.png

Det är ju en fördel när man blir äldre! Så mycket nytt och (åter-)uppäcka!!! 😉

Skämt åtsido, det finns grymt många olika modeller av de ryska klockorna, tror inte det är något liknande på några andra marknader! Det är riktigt kul! 😃

Själv är jag övertygad om att jag lägger upp en o annan dublett av mina trålningar på nätet, inte helt lätt o komma ihåg allt man sett o lagt upp... Det ända jag vet är att jag inte sett alla olika än! 😇

Lite trålning o tråning...

Chaika Resonator i anna boett än den vanliga rektangulära. Jädeigt sugen på en sådan här, kanske till jul?
image (86).jpeg

Den här har jag visat förr, men kanske skall man slå till bara för att den är så ful!
image (84).jpeg

image (85).jpeg

En annorlunda Buran
image (83).jpeg

Quartzhimlen..
image (82).jpeg

Avslutar med en Raduga
image (81).jpeg

Alltså att gå och leta upp en björn. Är det verkligen en bra ide? 🤔
En idé som inte är farlig förtjänar inte att kallas för en idé. ;)

Jag letade mest spår efter den och hittade skit plus spår vart den gått.. Björnen håller sig undan så länge den inte ha slagit något djur eller försvarar sina ungar så det är ganska lugnt :D

1665330547912.jpeg

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp