Delgada
Pandion
Det går bra nu! Grosshandlarlife!
![]()
Patron Esping i högform?Råbiff! Och Vympel !![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Patron Esping i högform?Råbiff! Och Vympel !![]()
![]()
Fick först en laddning men den dög inte. Fick #Raketapiller" efter det. Som läkrna sa. När inget annat funkr tar jag till dessa. Hjälper Morran ut ur bastuträskilainen saaatannnaaa muminjävlar troollissen. Moi moi. Saatana. Kippis.Bara ett piller? Själv kör jag typ 5 och inte fan räcker det för och ta mig igenom dagen oskadd. Skall leta reda på en viss klocka snart...
Den tavlan var ny!!Sett den förut?
![]()
Komandirskie watches, Vostok, Russia 100% original. #225 | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Komandirskie watches, Vostok, Russia 100% original. #225 at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Godmorgon på er. I Linköping och hälsar på min mamma som fyller 85 år idag.
![]()
Har du sett den här då? Jag tror det står "alzheimers" i nerkant på urtavlan?
Har du sett den här då? Jag tror det står "alzheimers" i nerkant på urtavlan?
![]()
Jag är faktiskt benägen att vilja ställa samma fråga...Kan någon förklara vad skillnaden är på den här rysstråden och på den andra?![]()
Kan någon förklara vad skillnaden är på den här rysstråden och på den andra?![]()
Tänk kvantfysiken om parallella universa. Svårare än så är det inte...Jag är faktiskt benägen att vilja ställa samma fråga...![]()
Tänk kvantfysiken om parallella universa. Svårare än så är det inte...![]()
Alltså att gå och leta upp en björn. Är det verkligen en bra ide?Idag fick en titan följa med på björnspårning
![]()
En idé som inte är farlig förtjänar inte att kallas för en idé.Alltså att gå och leta upp en björn. Är det verkligen en bra ide?![]()
Jag visste att det fanns en enkel förklaring!Tänk kvantfysiken om parallella universa. Svårare än så är det inte...![]()
Patron Esping
Underbar karaktär. Bock i örtagård är ju en given favoritbok.
![]()
Har den svart datumskiva??Okej, inte riktigt i nivå med utvisarens miljö igår, men det här är iallafall på hemmaplan...
Vostok 2428
![]()