• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ryska klockor

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hahaha!! Fanken det är ju en ny urtavla trots avsaknad av tillverkarland!!
Snacka om blålurad man blev av den 😂 Den har jag missat helt 😂

Edit: inte helt ny tydligen.. Den jag hitta va tydligen gammal men den tillverkas nu med fast märkt med Ryssland då :)

1665173951884.png

Hahaha!! Fanken det är ju en ny urtavla trots avsaknad av tillverkarland!!
Snacka om blålurad man blev av den 😂 Den har jag missat helt 😂

Edit: inte helt ny tydligen.. Den jag hitta va tydligen gammal men den tillverkas nu med fast märkt med Ryssland då :)

1665173951884.png
Visste att jag sett tavlan förut. Men låt mig leta en dag eller två så är jag rätt säker på att jag har en annan tavla med de här "pågarna". En med stridsfordon om jag minns rätt. Och ja, jag behöver 2 dagar. Fest från 12 imorgon och söndagen kan vi bara glömma att den finns. Så säg 3 dagar.

Jag har sett fler med den texten men avfärdat dem. Doh...

Klämmer in en annan udda under tiden.
Ophitseri. Officer mao. Men är detta rysk stavning verkligen? Officerski känner man ju till men denna är annorlunda.
Screenshot_20221007-222135_Firefox.jpg
Jag är lite osäker på om Vostok gjort dom där urtavlorna? Jag har fått för mig att dom tillverkats i Ukraina men jag kan ha fel?

B:et i Vostok loggan ser alltid lite skumt ut på dom där tavlorna..

1665175148795.png

1665175116693.png

På tal om Watch & Clock Maker, denna har jag aldrig sett förr!!

1665169715065.png

1665169763942.png

Kul att ni har hittat en ny tavla grabbar! 😉

Den tavlan har nog suttit i en sådan här boett från början med ett helt annat baklock 😇

Shit va snygg! älskar att det är orange och blått, känns helt rätt.
Vad är det för modell?

En Vostok Amphibia, den här fast med blå tavla

Har bytt tim och sekundvisare samt armband.

Senast ändrad:
Passa dig... än så länge köper jag mest klockor jag TROR att inte Rikala har. Postar du sånt här fint kanske jag börjar snoka efter klockor jag tror/vet att inte du har... 🤪👍😅

Hehe! Inte helt lätt, allra helst vill man ju hittat nått som ingen annan har här... 😇

På tal om dyrt. Nog för att Slava medical är rätt trevlig men alltså nästan 3000 balubas... dyrt sa Oleg. Grisdyrt sa Vasya!

Förlåt. 3000 kulis var billigt. Här var en för 5000 hattifnattar!

Jag har ju typ en sådan, fast det var väl en Chaika Quartz medical. Fasen, med dom priserna borde nog min vara värd minst 2000:-

Iofs har det ju vart rätt hög inflation det senaste, så det är nog rätt rimligt i mitt fall (tycker iallafall jag).

Visste att jag sett tavlan förut. Men låt mig leta en dag eller två så är jag rätt säker på att jag har en annan tavla med de här "pågarna". En med stridsfordon om jag minns rätt. Och ja, jag behöver 2 dagar. Fest från 12 imorgon och söndagen kan vi bara glömma att den finns. Så säg 3 dagar.
My bad. Det stod något helt annat.Beronesjtjankovie??? @Ackee HILFE!

1665205832349.png

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp