Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkla läcker urtavla!! Den där har jag aldrig sett förut!!Nu ser man dem ju överallt när man tittar efter lite grann...
Och den saknar datum dessutom!! Bara plus!!Villhöver man en ubåt finns en med krackelerad tavla här:
Soviet Watch Vostok Komandirskie Mechanical Military Equipment Wostok USSR | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Soviet Watch Vostok Komandirskie Mechanical Military Equipment Wostok USSR at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Rätt najs faktiskt.
Morn pågar!
Klocka, kaffe och krumelurpiller.
Är du verkligen säker på det? Det kan ju vara en olyckshändelse också.... någon som ovarsamt kastat en glödande cigarettfimp eller nåt sånt...OT lite grann... By the way. Verkar som Ukrainafolket har skjutit på Kerch bron till Krim!
Vad i hela välden!! Den där urtavlan har jag aldrig någonsin sett förr!!Så här är den mytomspunna klockan som knappt någon sett. Klockan med detaljerna som överväldigar massan såväl på röda torget som på ks.
Klockan som bärs av mig, när jag tar följe med ordinarie gränspatrull till utmarkerna till mitt överdådiga slott (eller ja, inte min, fastigheten står såklart inte i mitt namn).
Klockan som bärs av mig, bärs av mig vid speciella tillfällen, t.ex. vid en specialoperation (ok, läs frukost, men nämn aldrig ordet frukost för då kan du åka i finkan).
Här är den!!!!
Vad i hela välden!! Den där urtavlan har jag aldrig någonsin sett förr!!
Kommer du hit så kan vi hjälpas åt och fånga den där björnen som stryker omkring här så kan du rida på den så tar jag en bild på det hela
Fasen, inser att jag borde tagit en bild när jag rider på häst med bar överkropp och klockan på armen...
Men kul att se dig här med!En ny tråd med ryska klockor vill man ju inte missa, även om jag har en liten paus från forumet för tillfället (tack för tipset @Rikala).
Vad passar då bättre än att presentera en nyanländ kompis? Ja, det råkade bli ännu en kronograf, men så är det ju ibland när det gäller mig. Min första kyrilliska variant av denna klassiker. Inte 100%skick på boett och knappar, men ingenting annat än tecken på skön patina.
Trevlig lördag på er!
En ny tråd med ryska klockor vill man ju inte missa, även om jag har en liten paus från forumet för tillfället (tack för tipset @Rikala).
Vad passar då bättre än att presentera en nyanländ kompis? Ja, det råkade bli ännu en kronograf, men så är det ju ibland när det gäller mig. Min första kyrilliska variant av denna klassiker. Inte 100%skick på boett och knappar, men ingenting annat än tecken på skön patina.
Trevlig lördag på er!