• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ryska klockor

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
I natt har vi haft en stor jäkla björn här så tog på mig en lite stötsäkrare klocka ifall man råkar stöta ihop med "köttkvarnen" här ute :)

1665209889727.jpeg

Det vore ju olyckligt om Banderas gossar skulle slå ut sina egna broar längs med Dniepr med hjälp av flygande, kalibrerade tvättmaskiner... Inget att ropa hej över.

Screenshot_20221008_103851.jpg

Så här är den mytomspunna klockan som knappt någon sett. Klockan med detaljerna som överväldigar massan såväl på röda torget som på ks.

Klockan som bärs av mig, när jag tar följe med ordinarie gränspatrull till utmarkerna till mitt överdådiga slott (eller ja, inte min, fastigheten står såklart inte i mitt namn).

Klockan som bärs av mig, bärs av mig vid speciella tillfällen, t.ex. vid en specialoperation (ok, läs frukost, men nämn aldrig ordet frukost för då kan du åka i finkan).

Här är den!!!!

20221008_102729.jpg

20221008_102753.jpg

Så här är den mytomspunna klockan som knappt någon sett. Klockan med detaljerna som överväldigar massan såväl på röda torget som på ks.

Klockan som bärs av mig, när jag tar följe med ordinarie gränspatrull till utmarkerna till mitt överdådiga slott (eller ja, inte min, fastigheten står såklart inte i mitt namn).

Klockan som bärs av mig, bärs av mig vid speciella tillfällen, t.ex. vid en specialoperation (ok, läs frukost, men nämn aldrig ordet frukost för då kan du åka i finkan).

Här är den!!!!

20221008_102729.jpg

20221008_102753.jpg
Vad i hela välden!! Den där urtavlan har jag aldrig någonsin sett förr!! :eek:

En ny tråd med ryska klockor vill man ju inte missa, även om jag har en liten paus från forumet för tillfället (tack för tipset @Rikala).
Vad passar då bättre än att presentera en nyanländ kompis? Ja, det råkade bli ännu en kronograf, men så är det ju ibland när det gäller mig. Min första kyrilliska variant av denna klassiker. Inte 100% skick på boett och knappar, men ingenting som inte bara ger skön patina.
Trevlig lördag på er!
20221008_120025.jpg

Senast ändrad:
En ny tråd med ryska klockor vill man ju inte missa, även om jag har en liten paus från forumet för tillfället (tack för tipset @Rikala).
Vad passar då bättre än att presentera en nyanländ kompis? Ja, det råkade bli ännu en kronograf, men så är det ju ibland när det gäller mig. Min första kyrilliska variant av denna klassiker. Inte 100%skick på boett och knappar, men ingenting annat än tecken på skön patina.
Trevlig lördag på er!
20221008_120025.jpg
Men kul att se dig här med! 😍
Nästan lite ocd varning på visarna där du 😂

Vad passar då bättre än att presentera en nyanländ kompis? Ja, det råkade bli ännu en kronograf, men så är det ju ibland när det gäller mig. Min första kyrilliska variant av denna klassiker. Inte 100%skick på boett och knappar, men ingenting annat än tecken på skön patina.
Trevlig lördag på er!
20221008_120025.jpg

Snygg klocka! 🥰

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp