Utvisaren
Diamant
Ja. lite som Grand seiko. Helskumt.Aldrig sett dom förr! Misstänkte det va något skumt när det satt japanskt verk i den![]()
![Woozy face :woozy_face: 🥴](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f974.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja. lite som Grand seiko. Helskumt.Aldrig sett dom förr! Misstänkte det va något skumt när det satt japanskt verk i den![]()
Satt o kollade på en digital Nesterov igår!
Den va ju riktigt ball ju!!Lägger upp en bild, detta är på en ny, råkade på en begagnad igår.
![]()
Båda vackra på sina egna sätt!Precision har en skön tolva tycker jagHelan och halvan.
![]()
Båda vackra på sina egna sätt!Precision har en skön tolva tycker jagsom en låga!
![]()
Snygga!är den högra eller vänstra samma storlek som min vita?Fler kling och klang
![]()
Snygga!är den högra eller vänstra samma storlek som min vita?![]()
Grymt!45 mm vs. 36 mm. Sturmanskie Strela är giganter.
Grymt!
Nästan lite Vodolaz!!![]()
Till mina pluttiga 18,5 med kanske?!Funkar finfint på mina 22cm handleder![]()
Till mina pluttiga 18,5 med kanske?!![]()
Jjjaaappp!Din Moskva-tillverkade, 38mm Strela passar utmärkt till det![]()
Till mina pluttiga 18,5 med kanske?!![]()
Här är något som passar din handledsstorlek
![]()
Här är något som passar din handledsstorlek
![]()
Jaaaa!passar mina blå naglar ju!Chaika har väl en behändig med..
![]()
Jag har faktiskt tänkt köpa en sån där bara för att jag vill ha det urverketJaaaa!passar mina blå naglar ju!![]()
Jag har faktiskt tänkt köpa en sån där bara för att jag vill ha det urverketSå jäkla litet och behändigt
![]()
Båda dom där är ju för jäkla trevliga små klockor med underbara små konstverk till urverk!!Passar fint ihop med med min Zaria
![]()
![]()
Verkbilder?Passar fint ihop med med min Zaria
![]()
![]()