Grattis! Vad läser du för program/kurser?I did it again, fick precis godkänd på en riktigt äcklig tenta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Vad läser du för program/kurser?I did it again, fick precis godkänd på en riktigt äcklig tenta.
Tack! Läser 4e året till civilingenjör inom hus och anläggningsteknik.Grattis! Vad läser du för program/kurser?
Serverar de alkohol också?
När man hittar sitt nya stamställe för hår och skägg efter varierat resultat på andra ställen!
Serverar de alkohol också?
Var i USA för några år sedan och besökte en skivaffär, där hade de skivspelare och rum med soffor osv och hade även alkohol-licens så man kunde sitta där, lyssna på skivor och dricka. Jäklar vad folk måste spendera pengar när de fått i sig lite alkohol och allt låter helt fantastiskt
Garntijobb på en 15 år gamml bil? Hur bra är lexus garanti egentligen? :ONär ens 15 år gamla Lexus är inkallad på garanti jobb och man får den här som gratis lånebil.
Garntijobb på en 15 år gamml bil? Hur bra är lexus garanti egentligen? :O
Ja du, återstår att se men hittills får det väl sägas att top notch är ett passande uttryck.Garntijobb på en 15 år gamml bil? Hur bra är lexus garanti egentligen? :O
Fel på en Lexus? Visste inte att det fanns, kör en RX och den gör mig glad varje dag.Ja du, återstår att se men hittills får det väl sägas att top notch är ett passande uttryck.
Nja, var inget fel utan bara nån packning i bränslesystemet som eventuellt kunde vara dragen med fel moment och därför skulle den bytas för säkerhets skull.Fel på en Lexus? Visste inte att det fanns, kör en RX och den gör mig glad varje dag.
Alla säger att Lexus håller så jävla bra. Kan det verkligen var sant? Vad är haken?Nja, var inget fel utan bara nån packning i bränslesystemet som eventuellt kunde vara dragen med fel moment och därför skulle den bytas för säkerhets skull.
Därför man hänger härKlockor.
Saknar körglädje?Alla säger att Lexus håller så jävla bra. Kan det verkligen var sant? Vad är haken?
Håller med, den flyter mest fram utan att göra något väsen av sig. Lite ”småtråkig” så där men samtidigt, i min ålder, prioriterar jag bekvämlighet framför det mestaSaknar körglädje?
För länge sedan fick jag en demonstration på Lexus jämna gång. Bilhandlaren ställde en enkrona på högkant uppe på ventilhuset med motorn igång. Kronan stod kvar.Håller med, den flyter mest fram utan att göra något väsen av sig. Lite ”småtråkig” så där men samtidigt, i min ålder, prioriterar jag bekvämlighet framför det mesta
Det var ju tricket Rolls Royce körde med på 80-talet.För länge sedan fick jag en demonstration på Lexus jämna gång. Bilhandlaren ställde en enkrona på högkant uppe på ventilhuset med motorn igång. Kronan stod kvar.
Lunch, när man är hungrig. Full tank i bil eller båt. När det sprider sig en ljum värme i kroppen när drinken börjar ge effekt. Frihetskänsla när inget är bokat på hela dagen. När pengar kommer.
Dang!
när du lagt båda barnen går ned och sätter dig i soffan med en iskall 3,5:a.
Första höstdagen när du fått sätta på dig en polotröja, luften är...krispig, och solen flämtar precis under trädkronorna.