• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Saker som gör er glada i vardagen

demondave

Rolex
260E6FB1-722E-42CD-87EF-D469DC16DD4E.jpeg


När man hittar sitt nya stamställe för hår och skägg efter varierat resultat på andra ställen! :)
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
260E6FB1-722E-42CD-87EF-D469DC16DD4E.jpeg


När man hittar sitt nya stamställe för hår och skägg efter varierat resultat på andra ställen! :)
Serverar de alkohol också? ;)
Var i USA för några år sedan och besökte en skivaffär, där hade de skivspelare och rum med soffor osv och hade även alkohol-licens så man kunde sitta där, lyssna på skivor och dricka. Jäklar vad folk måste spendera pengar när de fått i sig lite alkohol och allt låter helt fantastiskt ;)
 

demondave

Rolex
Serverar de alkohol också? ;)
Var i USA för några år sedan och besökte en skivaffär, där hade de skivspelare och rum med soffor osv och hade även alkohol-licens så man kunde sitta där, lyssna på skivor och dricka. Jäklar vad folk måste spendera pengar när de fått i sig lite alkohol och allt låter helt fantastiskt ;)

Nödraketer, 3,5. Men grejen är så jäkla schysst ändå.

Ska skicka dit en bryggande kompis, så kan både hans looks och ölen styras upp ;)
 

Psykel

Patek
Jag köpte ett par byxor i slutet på sommaren 2018, men dom var för små. Gick inte att knäppa, och tajta över låren. Men jag gillade dom! Fina marinblå linne/bomullsbyxor, bra kvalitet och 60% rea, så jag tänkte att en vacker dag kanske jag kommer i dom.
Dom föll i glömska och tidigare i veckan hittade jag dom i garderoben. Så den här veckan har jag äntligen burit ett par byxor som väntat på mig i nästan två år! Känns riktigt bra, faktiskt!
Har inte tränat stenhårt och har inte slutat äta godsaker, utan har låtit det ta sin tid (mål på 10.000 steg per dag, ca 5-10 min träning fem dagar i veckan + mer "medvetna" måltider och en begränsad mängd godsaker sen månadsskiftet november/december 2019) och känner äntligen att jag inte är fet längre!
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Håller med, den flyter mest fram utan att göra något väsen av sig. Lite ”småtråkig” så där men samtidigt, i min ålder, prioriterar jag bekvämlighet framför det mesta:oldman:
För länge sedan fick jag en demonstration på Lexus jämna gång. Bilhandlaren ställde en enkrona på högkant uppe på ventilhuset med motorn igång. Kronan stod kvar.
 

Anatta

Panerai
2-Faktor
Lunch, när man är hungrig. Full tank i bil eller båt. När det sprider sig en ljum värme i kroppen när drinken börjar ge effekt. Frihetskänsla när inget är bokat på hela dagen. När pengar kommer.

Dang! :heart:

när du lagt båda barnen går ned och sätter dig i soffan med en iskall 3,5:a.
Första höstdagen när du fått sätta på dig en polotröja, luften är...krispig, och solen flämtar precis under trädkronorna.
 

demondave

Rolex
Dang! :heart:

när du lagt båda barnen går ned och sätter dig i soffan med en iskall 3,5:a.
Första höstdagen när du fått sätta på dig en polotröja, luften är...krispig, och solen flämtar precis under trädkronorna.

Den höstluften alltså! Första höstkänningarna är faktiskt bästa tiden på året, på delad förstaplats med dom där första dagarna när solen värmer på våren.
 
Topp