• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Saker som gör er glada i vardagen

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Att jag snart som ny medlem i Illuminati är garanterad "Riches, Wisdom and Fame :)

Utgår från att det även innebär att jag från och med nu kommer få köpa Rolex utan väntetid och till listpris :D

Unknown.jpg
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Det är få som är glada på forumet i relation till alla som är irriterade :)

Just nu är jag lite extra glad för att blåmesarna med ungar verkar må bra i holken på baksidan samt att jag hör den rödlistade Berguven hoa på håll i skymningen. Tror aldrig jag har hört den i Stockholm, eller åtminstone inte tänkt på det tidigare. Synd bara att man inte kan smyga ut i skogen nu och följa ljudet då man ju aldrig skulle få syn på den i alla fall.

Bubo_bubo_1_Martin_Mecnarowski.jpg
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Minns när min äldsta var riktigt liten och vaknade okristligt tidigt. Bolibompa började sända en halvtimme tidigare på morgnarna vilket gjorde mig så tacksam att jag höll på att börja gråta. Kan fortfarande alla karaktärerna i Drömmarnas trädgård nu 10 år senare
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Jag fullkomligt älskar att när jag är i kontakt med kundservice på brittiska företag så är de nästan, men bara nästan, onaturligt trevliga att ha att göra med.:) Däremot blir det inte direkt "klackarna i taket" över att de har gjort fel (vilket är den vanligaste anledningen att jag efter köp kontaktar företaget), men britterna är fanimig bäst i världen på att göra mig nöjd (även när de gjort fel). Övriga världen har mycket att lära om vad "kundservice" innebär!
 

JLC

Panerai
2-Faktor
...När det finns människor som fortfarande har ryggrad och vett och etikett, inte tränga sig, hålla upp dörren om man är precis bakom, säga tack ibland, titta på expiditen man beställer av, uppmärksamma goda insatser, civilkurage i samhället etc etc.
 

Heinrich.a

Rolex
2-Faktor
När farmor kommer med en klocka på armen, och en i ett kuvert. Frågar om hjälp att ställa tiden på den som ligger i kuvertet. Självklart går det bra. När klockan ges tillbaka sätts den direkt på den arm som var klocklös, och hon kör dubbelpipigt resten av midsommaraftonen, helt bekymmerslöst.
 
Senast ändrad:
Topp