Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt bra känsla, hämtade ett paket idag, dock inte klockrelaterat
Härligt! Fick blickar av frun innan idag för att jag torkade av vår robot med en fuktig trasa, för första gången på säsongen.
Husqvarna 450X
Har vaxat den och tagit den i drift ikväll. Jag säger bara, fy fan vilken raket!!
Genialt, har aldrig tänkt på att man kan vaxa den!
Husqvarna 450X
Har vaxat den och tagit den i drift ikväll. Jag säger bara, fy fan vilken raket!!
Plockar han isär din Guzzi?När farsan för första gången skickar ett MMS (eller sms för den delen), och det dessutom innehåller en emoji.
Specsavers ringde och ville boka tid.Plockar han isär din Guzzi?
När farsan för första gången skickar ett MMS (eller sms för den delen), och det dessutom innehåller en emoji.
Underbart! Man ska vara artig och tacka för sig!Appropå föräldrar och teknik.
När jag visar mamma hur man kan diktera sin fråga på Google istället för att skriva, och när hon sedan får svaret uppläst så pratar hon in och tackar så mycket till mobilen
Appropå föräldrar och teknik.
När jag visar mamma hur man kan diktera sin fråga på Google istället för att skriva, och när hon sedan får svaret uppläst så pratar hon in och tackar så mycket till mobilen
Ha!Appropå föräldrar och teknik.