Helt rättSRPE51 till höger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt rättSRPE51 till höger?
Har sneglat på en sån (eller nån av de andra färgerna) och den där såg riktigt trevlig ut. Nöjd med den?Helt rätt
Jo men den är trevlig, mycket behaglig storlek, länken är väl inget att skryta med dock.Har sneglat på en sån (eller nån av de andra färgerna) och den där såg riktigt trevlig ut. Nöjd med den?
Trevligt se en cyklop som sitter rakt och inte som på King och kompani, hur svårt kan det vara för Seiko
Fast på min King satt den rakt..Trevligt se en cyklop som sitter rakt och inte som på King och kompani, hur svårt kan det vara för Seiko
Självklart finns det bra ex, men de jag kollat skevar liksom. Kan det vara optisk illusion kanske?Fast på min King satt den rakt..
Ele Seikos QC miss..Självklart finns det bra ex, men de jag kollat skevar liksom. Kan det vara optisk illusion kanske?
Är beredd att hålla med dig. Får se hur länge känslan håller i.OWG-material.
Hej! Vad tycker du om sporten efter nån vecka? Tycker den ser fantastiskt trevlig ut.Duo i antracit
Hej, har tyvärr inte fått så mycket handledstid men tycker den är bra, bär som en 38mm klocka tycker jag. Länken är väl ingen direkt höjdare och har svårt att få till bra passning då spännet bara har två hål. Men rekommenderar ändå denna, är en trevlig och mångsidig klocka som bör finnas med i din lådaHej! Vad tycker du om sporten efter nån vecka? Tycker den ser fantastiskt trevlig ut.
Är nära till att klicka hem en sådan eller den svart
Rekommenderar grå urtavla, härligt liv i den, svart är risk att den blir lite tråkig över tid.Hej! Vad tycker du om sporten efter nån vecka? Tycker den ser fantastiskt trevlig ut.
Är nära till att klicka hem en sådan eller den svart
Tack för bra svar Få nog bli en sådan med andraRekommenderar grå urtavla, härligt liv i den, svart är risk att den blir lite tråkig över tid.
Ja kolla på "Tid och tings" svarta waffle. Riktigt bra men passar bara med 1.8mm stift. Men sitter som berget..Jag är på jakt efter ett bra gummi till min SPB143. Helst ett med ”waffle”-mönster och gärna som funkar med Seikos feta bandstift. Jag har testat Uncle Seiko tidigare, men då tyckt att de är snygga men alldeles för stela. Några idéer på mjukt gummi-waffle? Tack på förhand!
Hej,Jag är på jakt efter ett bra gummi till min SPB143. Helst ett med ”waffle”-mönster och gärna som funkar med Seikos feta bandstift. Jag har testat Uncle Seiko tidigare, men då tyckt att de är snygga men alldeles för stela. Några idéer på mjukt gummi-waffle? Tack på förhand!
Tack! Jag beställde ett Zuludivers waffle. Blir nog bra!Hej,
Testa Zuludivers Waffle. Tjockare, men betydligt mjukare än Uncle Seiko. Annars är ju gummibandet som följer med SPB147 riktigt snygg till SPB143, men inget waffle.
Jag har alla ovan nämnda och gillar dem på olika sätt
Mvh,
Daniel