Code
AKA Vincent B
Tack..DÄR har du en bra kombo, nice färg på natot!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack..DÄR har du en bra kombo, nice färg på natot!
Snart kommer även en limited edition på willard (5500st)..ref: Spb183j1..
Dom brukar deklarera runt 200$Nån som handlat av Gnomon i år? Hur mycket mycket tull och moms åker man på? Någon skrev nånstans att dom brukar undervärdera paketen rätt ordentligt så man ska slippa den stora smällen?
Jag hoppas du har rätt, för nu är det en SBDC101/SPB143 påväg hit!Dom brukar deklarera runt 200$
Jag har försökt köpa originalgummit hos Klockmaster, men de verkar aldrig dyka upp hos dem...Någon som köpt orginalgummit från SPB149 och har bild på det på en SPB143? Är lite sugen på 149:an också, om någon är sugen på att byta mot SPB143
vf inte bara köpa nåt gummi ifrån uncle seiko?Jag har försökt köpa originalgummit hos Klockmaster, men de verkar aldrig dyka upp hos dem...
Vet någon var man kan köpa original-gummit någonstans?
Tycker länken är grym till min SPB143, men givetvis måste man ha båda!
Mvh,
Daniel
@Maxer skärp dig å ta bort din annons!!Så jävla hård.
@Maxer skärp dig å ta bort din annons!!
vad tycker du om din?Så jävla hård.
Den är helt fantastisk. Har fan inget att klaga på. Sitter så sjukt bra även på mina tandpetare till handleder. Meeen jag har en SPB143 på ingång, så nått måste bortvad tycker du om din?
fick min igårkväll och den är lite tråkig på länken måste jag erkänna!
har dock beställt ett sånt wåfflat gummi som du har från US
den ser jävligt bra ut på gummit
perfekt OWG klocka
Jag gillade det gummit och vill gärna ha "original".vf inte bara köpa nåt gummi ifrån uncle seiko?
https://www.watchuseek.com/threads/tropic-strap-comparison.5014319/Jag gillade det gummit och vill gärna ha "original".
Men, hur är Uncle Seikos tropic?
Finns det någon annan tillverkare man borde kika på?
Mvh,
Daniel
Någon direkt ersättare är väl detta inte för den har ett enklare verk t.ex. men den har iaf en nätt boett (38 mm) och safirglas.har det kommit ut några nya klockor som ersatt Seiko sarb033 och 35?
Känns inte riktigt lika prisvärdNågon direkt ersättare är väl detta inte för den har ett enklare verk t.ex. men den har iaf en nätt boett (38 mm) och safirglas.
Seiko Presage Automatic Zen Garden SRPD97J1
Köp Seiko Presage Automatic Zen Garden SRPD97J1 på nätet för 5 998,00 Kr. Snabb och pålitlig leverans och 90 dagars öppet köp.www.klockmagasinet.com
man får rätt lätt 25% av dom på alla klockorna så för under 5k är den väl rätt ok prisadKänns inte riktigt lika prisvärd
Är väl ändå sämre än sarb033 enligt mig om det är ett sämre urverkman får rätt lätt 25% av dom på alla klockorna så för under 5k är den väl rätt ok prisad
SRPE51 till höger?Duo i antracit