Ny för dagen och brutalt bra
Riktigt snygga!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ny för dagen och brutalt bra
Dom där växer fan i mig bara mer och mer i mina ögonDet hoppas jag, köpte från AD
Precis min tanke, och med det priset kan man köpa en jävla massaDom där växer fan i mig bara mer och mer i mina ögon
Seiko 5750a5.Vad är det för ref?
SNK80x-serien är grymma (har en 809 själv). Löjligt mycket klocka för pengarna, och man får väl bara hoppas Seiko har modeller som dessa i åtanke i framtiden när de planerar inför framtiden.Byter till annan 5:a
SNK80x-serien är grymma (har en 809 själv). Löjligt mycket klocka för pengarna, och man får väl bara hoppas Seiko har modeller som dessa i åtanke i framtiden när de planerar inför framtiden.
Tycker absolut du ska köra på en Seiko SNKL48, en av de fina sakerna med klockor, man får använda de som man själv gillarKöpte en av de första klockorna som fick mig att bli intresserad, en Seiko SNKL23. Efter att ha bytt till läderband så har denna tagit över handledstiden från min Orient Ray. Är sugen på att komplettera med en Seiko SNKL48 (guldfärgad) med guldmesh, är det over the top?
Då får jag börja leta då!Tycker absolut du ska köra på en Seiko SNKL48, en av de fina sakerna med klockor, man får använda de som man själv gillar
Sälj den femman till mig.Femman fick nya kläder idag
Enda orangea jag har så den kommer nog inte lämna närmaste tiden sen tycker jag den e riktigt grymSälj den femman till mig.
Har letat ett bra tag efter en orange med dagkomplikaton. Mycket svårt att få tag i en.Enda orangea jag har så den kommer nog inte lämna närmaste tiden sen tycker jag den e riktigt grym
Ja den här är ju vad jag vet iallafall slutsåld överallt letade en del förra året då jag köpte den, men den här finns ju kvar kollade lite på den innan och har en polare med den blå och den ser då riktigt shysst utHar letat ett bra tag efter en orange med dagkomplikaton. Mycket svårt att få tag i en.
Den där är fin. Men svart bezel och 46 mm känns sådär...Ja den här är ju vad jag vet iallafall slutsåld överallt letade en del förra året då jag köpte den, men den här finns ju kvar kollade lite på den innan och har en polare med den blå och den ser då riktigt shysst ut
https://www.jomashop.com/seiko-5-watch-srpc55.html
https://www.jomashop.com/seiko-5-watch-srpc55.html
Kan absolut hålla med dig men har för mig att den inte bärs så stort pga luggarna, men hade bezelen varit helt i stål samt vitt datum ifall man får vara petigDen där är fin. Men svart bezel och 46 mm känns sådär...
Förresten, har du kollat på skx011 samt den nya femman?Den där är fin. Men svart bezel och 46 mm känns sådär...
Ja, exakt! Men läste bland recensionerna att den faktiskt var stor ändå.Kan absolut hålla med dig men har för mig att den inte bärs så stort pga luggarna, men hade bezelen varit helt i stål samt vitt datum ifall man får vara petig
Ja, kollat på dem, men stör mig på det svarta runt markeringarna. Seiko är nummer ett när det gäller att göra nästan perfekta klockor.Förresten, har du kollat på skx011 samt den nya femman?
Haha ja man ska fan inte få allt som man vill helt enkeltJa, exakt! Men läste bland recensionerna att den faktiskt var stor ändå.
Ja, kollat på dem, men stör mig på det svarta runt markeringarna. Seiko är nummer ett när det gäller att göra nästan perfekta klockor.
Alltså, hade man bytt bort det svarta på urtavlan och haft gult/guld istället så hade klockan varit perfekt! Och sen en two tone jubilee länk på det. Mhmmmm, dräglar.Haha ja man ska fan inte få allt som man vill helt enkelt
Edit - Jag själv tycker skx011 är riktigt shysst ifall man byter till inlägg från skx007
Själv tycker jag det svarta får tavlan att poppa lite mera men smaken e ju som baken, men tt e alltid trevligtAlltså, hade man bytt bort det svarta på urtavlan och haft gult/guld istället så hade klockan varit perfekt! Och sen en two tone jubilee länk på det. Mhmmmm, dräglar.
Ja, på din är det svarta fint. Men på Skx011, är det rent av fult eftersom visarna är i färgen guld.Själv tycker jag det svarta får tavlan att poppa lite mera men smaken e ju som baken, men tt e alltid trevligt