Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej.Hur limiterade är dom egentligen? Någon som faktiskt vet?
Perfekt att man inte behöver ngn klädrulle. Bara köra gummit så är kostymen helt luddfri.Riktigt nöjd faktiskt..![]()
![]()
![]()
![]()
Ja det där är svårt att säga emot!DAL1BP FTW
![]()
Lädernato vore najs.
Ett orange Crafter Blue hade nog varit nice.

Första tjing!Blir många fina bilder idag då hoppas jag. Kan bjuda på min vintage-turtle så länge.
![]()
Men lär finnas i butik hos en del AD?Nej.Men tvärslut iaf. Mkt på svara marknaden
.
Undrar om dessa svarta är limiterad som Padi?Men lär finnas i butik hos en del AD?
Har inte sett ngn.Men lär finnas i butik hos en del AD?
Padis var ju inte Limited Ed. utan special ed. Riktigt trötta klockorUndrar om dessa svarta är limiterad som Padi?
Då kanske de också kommer triljoner olika varianter i regnbågens alla färgkombinationer att skölja över marknaden snart...?![]()
Lite så jag funderade också....Undrar om dessa svarta är limiterad som Padi?
Då kanske de också kommer triljoner olika varianter i regnbågens alla färgkombinationer att skölja över marknaden snart...?![]()
Vem bryr sig på en klocka i denna prisklass?Undrar om dessa svarta är limiterad som Padi?
Köpte du alla 3?Här är alla samlade, automaten är riktigt schysstnån galning på blocket som försöker sälja alla för 15k då alla ligger under 5k st hos klockmaster.
![]()
Nej önskar jag kundeKöpte du alla 3?
Ok vilken köpte du?Nej önskar jag kundemen jag prova alla tre hos klockmaster
Blev automaten, bättre stealth beater får man nog leta efterOk vilken köpte du?
Ok. Verkar som en del Klockmasterbutiker har dem inne.Har inte sett ngn.
De ryker nog snabbt. Klockmaster Hansson fick in tre stycken Ninja Turtle och alla såldes första (denna) veckan.Ok. Verkar som en del Klockmasterbutiker har dem inne.
Ok. Misstänkte det. Tur att man bor i en mindre stad lite utanför Göteborg. Får bege mig till Klockmaster å det snaraste och kolla.De ryker nog snabbt. Klockmaster Hansson fick in tre stycken Ninja Turtle och alla såldes första (denna) veckan.
De ryker nog snabbt. Klockmaster Hansson fick in tre stycken Ninja Turtle och alla såldes första (denna) veckan.