Samma härFick precis kvitto på försäkringen via elektronisk post, så det händer grejer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma härFick precis kvitto på försäkringen via elektronisk post, så det händer grejer
Jag också! Blev lite fundersam först och tänkte, "vad är detta för bluffgrejor?" innan jag läste kvittotFick precis kvitto på försäkringen via elektronisk post, så det händer grejer
Tror du kan vara lugn. Jag har inte hört ett jota jag heller. Killgissar att de kanske inte hunnit med att registrera/skicka ut alla ännu då det var över 80 pers som beställde?! Lär ju dra med sig lite admin. Däremot kan man kanske ifrågasätts prioriteringen, alltså varför inte jag fick förstHar alla fått mail ? Inte jag, men kommer väl…
Solid försäkringarJag har inte fått något på Mail ännu. Ni som fått, från vilken avsändare är det?? Har angett min jobbmail och det är ju inte omöjligt att något skräppostfilter eller liknande håller på att jävlas…
Aha. Trodde det var något från klockmaster självaSolid försäkringar
Japp! Stängde 19:e tyvärr.Tjena!
Är det försent för att beställa en?
Mvh
Amiri Hajj
Det e lugnt!Japp! Stängde 19:e tyvärr.
Fasen, blev nu lite ledsen i ögat att jag inte körde på orange också. Ett orange gummi på som passar kan bli hur bra som helst.Är inne på samma spår, har spanat lite extra på curved…väntar med spänning på svar från @Feskarn.
Ja eller hur!!Det kan handla om timmar! Eller dagarJävlar nu måste vi väl vara nära släpp ändå
Har vi någon mer info eller är det mest känsla och hopp vi går på?Ja eller hur!!Det kan handla om timmar! Eller dagar
100% känsla och hoppHar vi någon mer info eller är det mest känsla och hopp vi går på?
Bi-directional bezel alltså. Intressant!
Ge hit den nu bara
aeeeeh nu ångrar man ju lite att man körde på den svarta
Ge hit den nu bara
Tråden kommer säkert bli en bytestråd så småningomaeeeeh nu ångrar man ju lite att man körde på den svarta