• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SEIKO- Gruppköp SEIKO5GMT KLM Globen

Fasen så härligt, kan bli leverans redan denna vecka alltså! Återstår att se om jag måste avbryta semestern för att åka hem och hämta ut den🤣 Någon som sett fler filmer, utöver de som länkades till tidigare (någon italiensk juvelerare eller vad det var)?

Om du INTE har fått ett ”Välkommen” från mig via PM efter att du PMat in din gruppköpsbeställning så kontakta mig omgående för då har det blivit något knas.

Betyder då allt detta att de är framme snart?

BM.jpg

Jag har inte fått något på Mail ännu. Ni som fått, från vilken avsändare är det?? Har angett min jobbmail och det är ju inte omöjligt att något skräppostfilter eller liknande håller på att jävlas…

Om det är någon som förbokat en blå och hunnit ångra sig får ni skicka PM. Jag tar gärna över den. 😃

Mvh
//Sist på bollen. 🤷‍♂️

Tillbaka
Topp