Jag hoppas samma, men man har ju lite erfarenhet av Postnord sen tidigare.. Förra veckan låg mitt paket ett dygn i Örebro och väntade på terminalenFår vi se om Postnord håller utlovat leveransdatum…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hoppas samma, men man har ju lite erfarenhet av Postnord sen tidigare.. Förra veckan låg mitt paket ett dygn i Örebro och väntade på terminalenFår vi se om Postnord håller utlovat leveransdatum…
Grym! Jag har nog övertalat mig själv om att skaffa en orange nu. Men den där är riktigt läcker också...Blueberry blev bra!
Flott, och fina bilder! Bränner strax iväg för att hämta ut den svarta.Blueberry blev bra!
Grym! Jag har nog övertalat mig själv om att skaffa en orange nu. Men den där är riktigt läcker också...
Den oranga var riktigt nice live. Perfekt sommarklocka! Dock är jag mycket nöjd med min blå.Aj fan mega grattis allihopa fassen wis tarmen i mig vaknade lite grann nu Vi inväntar fler bilder gärna på orange variant!
Aj fan mega grattis allihopa fassen wis tarmen i mig vaknade lite grann nu Vi inväntar fler bilder gärna på orange variant!
Inget vristskott, men passade på att känna lite på de andra modellerna när jag hämtade uppIngen som har lite vristskott på den oranga?
Du borde fått det om du har Post-Nord appen och har lagt in mail och telefonnummer där.Lagom avundsjuk på er alla som fått era spårningsnummer. Saknar fortfarande mitt.
Bara att dra dit. Försäkringspapper kommer ligga i påsen.@yonsson Behöver man någon ytterligare bekräftelse eller finns allt på plats från och med idag? Jag har fått ett välkommen, men däremot inget kring försäkringen som andra tycks fått digitalt, men det kanske löses där för oss som hämtar?
Jo, det brukar funka felfritt. Dock så ringde KM mig tidigare idag och vi löste det. vart något glapp eller nått, whaddya know.Du borde fått det om du har Post-Nord appen och har lagt in mail och telefonnummer där.
Bara att dra dit. Försäkringspapper kommer ligga i påsen.
Vill gärna höra vad ni tycker om tidernas första solida jubilee-länk från Seiko. Tror jag har ett mm300-spänne liggande som jag ska slänga på.
Ingen aning men någon lär testa snart. Tjockleken kan bli ett problem men borde gå att fixa ganska enkelt.Nu till en tanke jag hade går det att trycka i hela paketet i en SKX boett tro?