• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SEIKO- Gruppköp SEIKO5GMT KLM Globen

Får vi se om Postnord håller utlovat leveransdatum…
4599FA03-AD0C-4BD7-8024-97530E685E86.jpeg
Jag hoppas samma, men man har ju lite erfarenhet av Postnord sen tidigare.. Förra veckan låg mitt paket ett dygn i Örebro och väntade på terminalen 😁

Grym! Jag har nog övertalat mig själv om att skaffa en orange nu. Men den där är riktigt läcker också...

Dom är snygga alla tre. Jag valde den blå eftersom den är lite av en kameleont beroende på hur ljuset faller på bezel och urtavla. Den kan nästan se lika svart ut som den svarta och sen skifta till klart blå när man vrider på armen. Mycket klocka för pengarna med tanke på GMT-funktionen.

1DF48CE8-F96F-4FB8-90DB-B6010BF0C360.jpeg
AB9FD15F-9602-4A51-99FF-80FD7F042242.jpeg
F9FF9D12-98D6-48EA-A10B-980ABB953171.jpeg

Utan att låta desperationen skina igenom allt för mycket, men är det någon som vet när postnord har sista hämtning på globen spel och tobak? Ser ut som att jag måste hålla ut till måndag... fy fan.

Surt att man skulle befinna sig i Kroatien i en hel vecka till. Bara att bita ihop och räkna dagarna innan man kan svänga förbi globen och hämta.

Se väldans fina ut.
Här har inget hänt ännu...

edit
Fast nu missade jag visst ett samtal från Klockmaster Globen. Så nåt händer.
Nu så.

Senast ändrad:
@yonsson Behöver man någon ytterligare bekräftelse eller finns allt på plats från och med idag? Jag har fått ett välkommen, men däremot inget kring försäkringen som andra tycks fått digitalt, men det kanske löses där för oss som hämtar?

Lagom avundsjuk på er alla som fått era spårningsnummer. Saknar fortfarande mitt. 😓
Du borde fått det om du har Post-Nord appen och har lagt in mail och telefonnummer där.
@yonsson Behöver man någon ytterligare bekräftelse eller finns allt på plats från och med idag? Jag har fått ett välkommen, men däremot inget kring försäkringen som andra tycks fått digitalt, men det kanske löses där för oss som hämtar?
Bara att dra dit. Försäkringspapper kommer ligga i påsen.

Känns bra hittills. Hela klockan känns mycket bättre än vad jag trodde. Önskar bara att det var skruvad krona men för dessa pengar vet jag att det är svårt.
Nu till en tanke jag hade går det att trycka i hela paketet i en SKX boett tro?
Vill gärna höra vad ni tycker om tidernas första solida jubilee-länk från Seiko. Tror jag har ett mm300-spänne liggande som jag ska slänga på.

Tillbaka
Topp