Hur gick det?Kan jag absolut göra. Men tänkte om Mr Y hade stenkoll och säkert löpande uppdateringar kring ungefärlig status.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur gick det?Kan jag absolut göra. Men tänkte om Mr Y hade stenkoll och säkert löpande uppdateringar kring ungefärlig status.
Åt helvete! Försökte ringa ett flertal ggr under dagen men vet inte om det är fel på linan eller bara ”väldigt upptaget”Hur gick det?![]()
Ja det var ju roliga nyheter i det stora hela. Osis för mig bara att jag var där idag![]()
På torsdag Kl 16 finns klockorna tillgängliga för upphämtning hos Klockmaster Globen. Fraktsedlar kommer skrivas torsdag morgon och förhoppningsvis går paketen iväg innan postens stopptid på torsdag.
Om ni som tänker hämta på plats vill planera gemensam upphämtning så går det såklart bra.
Så synd! Låter som att de va mer fel på linjen.Åt helvete! Försökte ringa ett flertal ggr under dagen men vet inte om det är fel på linan eller bara ”väldigt upptaget”
Samtalet kopplade liksom aldrig upp utan stod att att numret var upptaget?! Verkar ju märkligt om de inte skulle ha telefonkö eller liknande?!? Måste varit nå tjall på tråden. Så nu ligger jag hemma i soffan med en doxa på armen men utan seiko i min ägo
Jävlar va gött!![]()
På torsdag Kl 16 finns klockorna tillgängliga för upphämtning hos Klockmaster Globen. Fraktsedlar kommer skrivas torsdag morgon och förhoppningsvis går paketen iväg innan postens stopptid på torsdag.
Om ni som tänker hämta på plats vill planera gemensam upphämtning så går det såklart bra.
Förmodligen så. Men av ovan post att döma hade jag inte fått med någon klocka hem ändå om jag svängt förbi globen på vinst och förlust. Får försöka svänga förbi framåt helgen istället.Så synd! Låter som att de va mer fel på linjen.
De har alltid svarat när jag ringt så det var nog något knas. Jag missade för övrigt din fråga tidigare så ber om ursäkt för det.Förmodligen så. Men av ovan post att döma hade jag inte fått med någon klocka hem ändå om jag svängt förbi globen på vinst och förlust. Får försöka svänga förbi framåt helgen istället.
Ja kändes mer som strul än något annat. Men det är som det är. Ingen fara angående min fråga, lätt hänt att sånt försvinner i allt surr. Drog för övrigt ett pm till dig tidigare. Det får du gärna svara på så jag vet att allt löser sig med klockan, avhämtning, betalning etc.De har alltid svarat när jag ringt så det var nog något knas. Jag missade för övrigt din fråga tidigare så ber om ursäkt för det.
ja jo,Hehe jag körde också på den svarta men kände lite samma när jag såg den där lite längre videonTycker dock att de ser extremt lovande ut alla tre. Och vem har egentligen sagt att det räcker med bara en..
Lite så, får väl se hur pass enkla de är att få tag i sen efter släppet hahaHehe jag körde också på den svarta men kände lite samma när jag såg den där lite längre videonTycker dock att de ser extremt lovande ut alla tre. Och vem har egentligen sagt att det räcker med bara en..
Dröjer nog inte allt för länge innan de börjar ploppa upp på K&S.Men vad fan. Nu ångrar jag att jag inte beställde en jag också.
Two tone vettefasen om jag tror på, men vem vetOm dessa blir en succé, vågar man tro på en 2 ton?
Jag hoppas på en iafTwo tone vettefasen om jag tror på, men vem vetSläpps det en grön däremot kommer jag behöva slå till på en till.
I morgon smäller det! Så jäkla kul. Utgår från att det sedan blir 82 st inlägg i paketöppningstråden![]()
det enda jag gjort senaste 2 timmarnaÄr det nu man ska sitta och uppdatera PostNord-appen tills det dyker upp något?![]()