Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt schysst som den ärVisar modd på skx033. Väntar hem en del grejer för att göra om den ordentligt![]()
Är det där en äkta Seiko-tavla?
Välkommen! Både säljes och köpesannonser ska ligga i diskussionsdelen.Hallå!
Jag är ny på forumet och har en skx007j1 på originalgummi....
Mera bilder, pleaseMin ”SOXA Project UNAWARE” i stort sett klar. Safir och Beads of Rice får tillkomma senare.
![]()
Hur gick det sen? Jag vill med byta på mina seiko som inte är JDM.Hej alla moddare! Är sugen på att byta dag/datum-skiva på min SKX009 och efterfrågar därför
Är intresserad av att en skiva med japansk skrift, dvs. kanji för dagarna. Tacksam för all hjälp jag kan få!
- någon, gärna professionell, som kan hjälpa till att modda uret; och
- återförsäljare för just dag/datum-skiva till SKX009 (fysisk butik eller på nätet spelar ingen roll).
Någon som gjort en mm300 mod? Går det frtf att hitta org tavla och visar-set?
Hur gick det sen? Jag vill med byta på mina seiko som inte är JDM.
Någon av alla moddare här kanske kan berätta om det är struligt och om dagskivorna passar flera modeller.
Har en ny 5a med 7s26 och en padda med 4r36. Samma typ av dagskiva i dem??
Tror det e samma så länge båda har kronan på samma.
Mycket snyggt där. Den MN inspirerade på tredje bilden, är det svart eller blå urtavla på den?Lite av det senaste
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den är svart den urtavlanMycket snyggt där. Den MN inspirerade på tredje bilden, är det svart eller blå urtavla på den?
Den var snygg och clean, var har du hittat den?Den är svart den urtavlan
Snyggt! Vart köpte du delarna??Gjorde en skx marinemaster 300.![]()
Fast är inte helt klar än
Visarna från dlwwatches Tavlan privat.Snyggt! Vart köpte du delarna??
Snyygt! Det var exakt den mod jag tänkt att göra.. Blir en helt annan klocka med dem visarna.Bytte till OEM Seiko Sbdx017 visare på min Spb077
![]()
![]()
![]()
Så mycket bättre än original. Fixar inte den där stora pilspetsen alltså.. den som gjort att jag inte äger någon monster, mm200 eller nyare samurai.
Så som den borde kommit original!Bytte till OEM Seiko Sbdx017 visare på min Spb077
![]()
![]()
![]()