Läcker, stort grattis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läcker, stort grattis.
Bra kombo!Ser hårt ut på MM300-gummi! Fyller på med någon bild på waffle också.
Den bär som en skx007, rolex submariner eller något annat liknande. Jag förstår inte varför just denna klockan skulle vara för stor?
Sorry, skulle skrivit att det var en stulen bild - jag har den blå varianten. Men denna var ju fanstastiskt finGrym! Mer bilder är du snäll.
Sorry, skulle skrivit att det var en stulen bild - jag har den blå varianten. Men denna var ju fanstastiskt fin
Den bär som en skx007, rolex submariner eller något annat liknande. Jag förstår inte varför just denna klockan skulle vara för stor?
Det är lugg till lugg som är för långt, 50mm på sbdc051. Några få men väldigt viktiga millimetrar som gör stor skillnad på handleder som med nöd och näppe kan bära upp en skx007 (46mm l2l).
Bytte precis bort en zodiac sea wolf med diametern 40mm och lugg till lugg 49mm (om jag minns rätt) då den helt enkelt blir obekväm efter ett tag.
Men jag vet inte, svårt förtjust i sbdc051 så kanske måste prova en sån vad det lider.
Funderar på att beställa en sbdc053 från Seiyajapan,hur lång lång tid tar leveransen ca?Tull och moms är jag med på.
Oj hade räknat någon vecka
Den är gråaktig som du sägerÄr tavlan på sbdc051 helt svart?
Tycker den ser lite gråaktig ut på vissa bilder?
Älskar verkligen klockans utseende och är nära köp... Men vad tycker ni om storleken? Bär man upp den på 16.5?
Nästa fråga är; jag har möjlighet att köpa båda på länk. Är det blå eller svart man ska ha?
Älskar verkligen klockans utseende och är nära köp... Men vad tycker ni om storleken? Bär man upp den på 16.5?
Nästa fråga är; jag har möjlighet att köpa båda på länk. Är det blå eller svart man ska ha?
Hade missat denna. 051, 053, 055, 059. Skumt att SBDC057 är något helt annat.Någon som har en sbdc059?