Hittat!!Någon som funderar på att sälja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hittat!!Någon som funderar på att sälja?
Jag dreglar när jag tittar på bilderna i den här tråden. Frågan är om jag kan bära upp storleken... Hur stort bärs de om man jämför med en Speedmaster eller en Oris Aquis? De båda är ju ganska bitiga klockor, som jag ändå tycker passar min 16.5 handled. Det skulle vara snällt om någon gjorde någon slags storleksjämförelse mellan dessa, antingen i bild eller helt subjektivt.
Men är de där verkligen mindre?
Håll ut lite, snart kommer dessa.
Nej, men coolare.Men är de där verkligen mindre?
Kanske missar jag något men jag tycker nog att SBDC051 mfl är coolare. Jag gillar de indexen och kronan bättre på dem!Nej, men coolare.
Keep itJeg skulle egentlig selge denne, da jeg fant den å være kjedelig sammenlignet med 053. Men, mens jeg tok bilder til annonsen, oppdaget jeg sunburst.. Ikke like mye som i SLA017, men nok. Så nå vet jeg ikke
Tycker det ser tufft ut!
Den gör sig bra på gummi också
Första gången jag kör med ett Seikogummi och får väl stämma in i kören att jädra vad lång den är. Stör mig inte att flärpen sticker ut mycket men blir galen på att endast ha en styck ”keeper”. Löste det med att köpa ett Casiogummi från Clas Ohlsson och ta dennes, blev bra.
Riktigt skönt gummi tycker jag med,och väldigt mjukt.Hört många som tycker illa om det där gummit. Personligen är det nog skönaste jag testat. Snyggt också. Enda ogillar är samlar sjukt mkt damm.
Väldigt mjukt och behagligt, gillar speciellt det solida spännet, väldigt Panerai-ish.Hört många som tycker illa om det där gummit. Personligen är det nog skönaste jag testat. Snyggt också. Enda ogillar är samlar sjukt mkt damm.
Ser kortare ut lug till lug iaf.Stjäl en bild från wornandwound. Visst ser SPB077 klart mindre ut? Ser dock inte ut att ha samma trevliga sunburst-tavla