Sebbelitor
Basic
Skitfin klocka. Önskar den var liiite mindre bara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej. Jätte fin. Kan man fråga vårt har du köpt denSeiko SBDC053, stunning blue sunburst dial, awesome summer watch!
053 mer klassisk men mest klassisk är 051. 055 som ett tivoli på armen. Ägt en sådan och provat de andra. Dina preferenser styr.Hej alla. Funderar att köpa en sbdc053 eller sbdc055 Men kan inte bestämma mig vilken .
Vad tror ni ? Vilken är finast, snygast
Adrian.
Nu har jag bestämt mig. skickar bild nästa vecka. Tack för hjälpen.053 mer klassisk men mest klassisk är 051. 055 som ett tivoli på armen. Ägt en sådan och provat de andra. Dina preferenser styr.
Kan rekommendera ett gummi till mm300 som tuktats i en kopp hett vatten om du inte köper med länk.Nu har jag bestämt mig. skickar bild nästa vecka. Tack för hjälpen.
Bra att veta. Har bästellt leder från colareb.itKan rekommendera ett gummi till mm300 som tuktats i en kopp hett vatten om du inte köper med länk.
Ok. Ser jätte bra ut. Snyggt
Bonetto Cinturini 300D är nog det perfekta bandet till denna
Hej allihopa. Äntligen har den . Skit snygg. Jätte nöjd.
Köpte nyss en sbdc, väldigt nöjd med den! Någon av er som har både SBDC och en Tuna? Nyfiken på hur de sitter och hur de jämför storleksmässigt.
Mycket bra!Tunan bygger mera på höjden annars känns storleken marginell skillnad. Jag gillar båda dessa och har ingen som favorit.
Tack, uppskattar jämförelsen!Tunan bygger mera på höjden annars känns storleken marginell skillnad. Jag gillar båda dessa och har ingen som favorit.