• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Seiko SBDC051 / SBDC053 / SPB051 / SPB053

Andy7750

Audemars
2-Faktor
:)
35A3FA40-279A-48A2-B00F-4BB5D0C8C384.jpeg
 

Speedo

Breitling
Joinar klubben med min andra Seiko på ganska kort tid :) Blev den blåa även om den svarta var mycket tilltalande den med. Måste säga att den sitter rätt bra trots mina något taniga handleder och jag har lite överseende med storleken eftersom vi snackar dykare och inte dress. Dock tycker jag orginalgummit är lite väl långt så har satt den på NATO tills jag hittar något vettigt alternativ.
D1CC2AD8-D6DE-4366-9416-3646AE6F747A.jpeg
 

pajonk

Omega
2-Faktor
Hej alla. Funderar att köpa en:seiko: sbdc053 eller sbdc055 :) Men kan inte bestämma mig vilken :confused: .
Vad tror ni ? Vilken är finast, snygast ;)
Adrian.
 

1965ek

Patek
2-Faktor
Hej alla. Funderar att köpa en:seiko: sbdc053 eller sbdc055 :) Men kan inte bestämma mig vilken :confused: .
Vad tror ni ? Vilken är finast, snygast ;)
Adrian.
053 mer klassisk men mest klassisk är 051. 055 som ett tivoli på armen. Ägt en sådan och provat de andra. Dina preferenser styr.
 
Senast ändrad:
Topp