Bra! Sjukt snygg är den, måste bli en blå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra! Sjukt snygg är den, måste bli en blå!
Jag har också beställt en blå. En Strapcode länk på den skulle sitta som en smäck.Den blå skall jag ha, varför bara gummi..... Skulle vilja snacka med den som bestämmer vilka modeller som skall skickas med länk eller gummi. Han gör fel hela tiden.
Såg detta nu. Ingen aning, minns inte priset.Klockmaster? Vet du hur mycket du blir skinnad på?
Juli enligt hemsidan.Lansering i Europa under november alltså, antar att den lanseras aningen tidigare än så i Japan? Någon som har koll? Har en polare som ska dit i början av oktober...
Guld, tack!Juli enligt hemsidan.
Jag är också riktigt sugen på den blå. Möttes av detta när jag klev in i Seikobutiken i Paris idag:Vill så gärna ha den blåa, men samtidigt vill jag så gärna ha den på länk
Ingen som är på ett gemensamt stort inköp från ön i Juli?
Säljs den blåa bara på gummi? ☺Jag är också riktigt sugen på den blå. Möttes av detta när jag klev in i Seikobutiken i Paris idag:
Tyvärr var det bara visningsklockor utan urverk, men det blev inte mindre lockande än det var innan. Den blå färgen är grym (svårt att fånga bra på bild i butiksljus med ett par snabba från mobilen), likaså formen och storleken. Testade även SLA017 (som så klart är i en lite annan liga), men måste säga att jag nog föredrog den blå och då brukar jag ändå gilla lite mindre skapelser.
Ja, men man kan säkert lösa det med en länk vid sidan av (hur lätt beror väl på var man köper den).Säljs den blåa bara på gummi? ☺
☺Ja, men man kan säkert lösa det med en länk vid sidan av (hur lätt beror väl på var man köper den).
Till Sverige kommer de i november och jag tror detsamma gäller i andra länder (förutom Japan som verkar få sina i juli).Beställt en blå, hoppas den nu kommer i juli
Tur man beställde från Japan dåTill Sverige kommer de i november och jag tror detsamma gäller i andra länder (förutom Japan som verkar få sina i juli).
Vill så gärna ha den blåa, men samtidigt vill jag så gärna ha den på länk
Ingen som är på ett gemensamt stort inköp från ön i Juli?
Ställer mig på kö...Jag kommer köpa en svart men kommer med 99% sannolikhet inte använda länken så säg till om du vill ha den så löser vi det.
Jag är också riktigt sugen på den blå. Möttes av detta när jag klev in i Seikobutiken i Paris idag:
Ställer mig på kö...
Du behöver inget gummi, bättre med ett snyggt natoEn förutsättning är förstås att jag måste ha gummit från den blå
Jag behöver en blå. Du kan få låna gummibandet den vecka du äger din svartaEn förutsättning är förstås att jag måste ha gummit från den blå
Du behöver inget gummi, bättre med ett snyggt nato
Jag behöver en blå. Du kan få låna gummibandet den vecka du äger din svarta
Ingen aning. Gissar att Globen är mest sannolikt så det är väl bara att ringa och fråga.Wow!
Är det nån chans att en butik i Stockholm skulle ha ett visnings-exemplar? Enda storleken jag är osäker på, annars tycker jag den är ett säkert köp.
Seikobutiken i Paris drivs av SEIKO, det är därför de har seikos prototyper.Wow!
Är det nån chans att en butik i Stockholm skulle ha ett visnings-exemplar?
Lug2lug och tjocklek finns bara på japanska sidan av någon underlig anledning.Nevermind, hittade denna sida:
http://www.seiko-prospex.com/sea/thefirstdivers