Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
20mmBandbredd hade varit intressant.
I övrigt verkar den "lagom".
Klart man kan köa, jag köar på en svart.Förekommer det hos exempelvis Globen kö för dessa klockor? Någon som vet innan jag lyfter luren?
+1Klart man kan köa, jag köar på en svart.
NejIngår ett gummi till svarta modellen?
Klart man kan köa, jag köar på en svart.
Finns det någon prisuppgift vad Klockmaster kommer ta för dessa?
Kommer inte ihåg exakt, 10-11 Har jag för mig. Ring Robban KM Globen och kolla.Finns det någon prisuppgift vad Klockmaster kommer ta för dessa?
Har för mig 10,5 utan länk, 12,5 med länk. Det står i Baseltråden.Finns det någon prisuppgift vad Klockmaster kommer ta för dessa?
Inte konstigt. Bättre urverk, Zaratzu finish, safirglas och kul vridring samt bättre länk.Inga Turtle-priser här inte!
Mycket bättre finish + det ovan.Ni som testat, hur känns klockan overall jämfört med Turtle?
Sitter hur bra som helst och kändes som väldigt bra kvalitet.Ni som testat, hur känns klockan overall jämfört med Turtle?
Kan bara instämma i det som sagts ovan. Bättre kvalitetskänsla än min PADI och form och storlek är riktigt bra (den sitter som en smäck på handleden).Ni som testat, hur känns klockan overall jämfört med Turtle?
Men dra mig baklänges! Ha begär!Jag är också riktigt sugen på den blå. Möttes av detta när jag klev in i Seikobutiken i Paris idag:
Tyvärr var det bara visningsklockor utan urverk, men det blev inte mindre lockande än det var innan. Den blå färgen är grym (svårt att fånga bra på bild i butiksljus med ett par snabba från mobilen), likaså formen och storleken. Testade även SLA017 (som så klart är i en lite annan liga), men måste säga att jag nog föredrog den blå och då brukar jag ändå gilla lite mindre skapelser.
Har fått kolli-idTur man beställde från Japan då
Hvilken side bestillte du ifra?Har fått kolli-id
Jag handlade från japan-onlinestore.comHvilken side bestillte du ifra?
Kul! Paketöppning på onsdag då, tror du blir först här.Har fått kolli-id
Kan bli så, klockan är nu i Osaka och redo att lämna JapanKul! Paketöppning på onsdag då, tror du blir först här.
Ser också fram emot paketöppning då jag är jäkligt sugen på en sådan. Ska bli kul att se!Kan bli så, klockan är nu i Osaka och redo att lämna Japan
Tror det är mer än jag som gjort en förhandsbeställning. Kanske blir flera paketöppningar på onsdagSer också fram emot paketöppning då jag är jäkligt sugen på en sådan. Ska bli kul att se!
Lite synd dock att de inte valde att använda snäppet bättre verk.
Misstänker skarpt att min blå är otroligt vacker Detta grundar jag på att Postnord valt att ha den ännu en dag i sitt våldTror det är mer än jag som gjort en förhandsbeställning. Kanske blir flera paketöppningar på onsdag
Kass! Var ju säker på paketöppning idag.Misstänker skarpt att min blå är otroligt vacker Detta grundar jag på att Postnord valt att ha den ännu en dag i sitt våld
De har i alla fall efter två dagar bestämt sig för att "Försendelsen kommer att skickas vidare för utdelning till mottagare".Kass! Var ju säker på paketöppning idag.