Jag har den blå, men skaffar nog länken längre fram.Tycker jag du ska göra, är mycket imponerad av denna klocka. Denna är inte lik någon annan Seiko som jag haft, SKX007, Samurai etc, en klass för sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har den blå, men skaffar nog länken längre fram.Tycker jag du ska göra, är mycket imponerad av denna klocka. Denna är inte lik någon annan Seiko som jag haft, SKX007, Samurai etc, en klass för sig.
Jamen det ser jag ju nu, då vet du hur klockan känns dåJag har den blå, men skaffar nog länken längre fram.
Najs! Kan du knäppa en bild på claspen?
No problem.Najs! Kan du knäppa en bild på claspen?
Gött tack!No problem.
Jo den är rätt stor, har smala handleder så denna är absolut max för mig. Fast det är väl lite grejen med Seiko-dykare att de ska vara biffiga. Klockan sitter dock riktigt bra då den följer handleden på ett bra sätt och den låga profilen, så den känns inte topptung trots sin vikt.Ser större ut än väntat. Tråkigt då jag har taniga handleder.
Hälsningar från en solstol på Kos.
Såg 6RMAS på insta, verkar inte ha slagit helt ännu dock...Vad tror ni smeknamnet kommer bli? Kanske finns redan, ping @yonsson
Några förslag annars?
Stor-MASen (tänk Dalarna) kanske
Ingen aning.Vad tror ni smeknamnet kommer bli? Kanske finns redan, ping @yonsson
Några förslag annars?
Stor-MASen (tänk Dalarna) kanske
Hehe, kör hårt!Såg 6RMAS på insta, verkar inte ha slagit helt ännu dock...
Jäklar ser ju abnormt bra ut!Om någon känner för att prova så har Klockmaster Globen dummies hemma i butiken nu.
Fler bilder tack! Ska försöka svänga förbi Globen under dagen och klämma på dummyn.Måste säga att SBDC053 är jävligt bra
Här är några som jag la upp i dagens klocktråd:Fler bilder tack! Ska försöka svänga förbi Globen under dagen och klämma på dummyn.
Vad är nu detta? Seiko?Fler bilder tack! Ska försöka svänga förbi Globen under dagen och klämma på dummyn.
Ja vafan. Köpte min första, en 007, för ett par månader sen och är såld. Var inne på Klockmaster i förrgår och tycker väl inte att den bärs speciellt stort. Kändes marginellt större än min sub-c.Vad är nu detta? Seiko?
November!När släpps denna variant i Sverige? Står säkert någonstans, men jag är för lat för att läsa igenom hela tråden.
Tack! Visst listar den runt 10' också?November!
Mycket snyggt.Funkar bra på nato också!
Funkar bra på nato också!
Tämligen osäker på det bandet, kanske cheapestnatostraps.comMycket snyggt. Passande blåfärg, märke/modell på Nato-bandet?
Schysst! Jag tycker den passar på allt utom natot.Har testat min på lite olika band , men tror det blir original länken som åker på. original gummit i silicon var ju iofs väldigt skönt att bära.